Toon posts:

Power connnector kaduk.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na alweer een paar uur geleden ruim 300 euro aan koeling e.d te hebben uitbesteed om eens eindelijk een keer een relaxte temperatuur en nog es een beetje stille kast te krijgen begon ik vrolijk met mijn nieuwe speelgoed aan de gang te gaan en es flink me case gaan modden .

TOT DAT ! Ik tot mijn grote schrik zag dat de power on / off button van mijn kassie eruit " getrokkeN " was ( per ongeluk in mijn enthousiasme :(

Nou heb ik eerlijk gezegd nooit losse power connectortjes gezien bij de comp / koeler boer en ben ik bezorgd dat dat een heel nieuw kassie wordt waar ik overigens geen geld voor hebt aangezien de wat leukere kassies al gauw 150 + - euro zijn :P
Met name thermaltake xeaser , chieftec dragon etc

Mijn net gemodde kast die overigens nu heel cooletjes en stilletjes draait is een Aopen HQ8 full tower of big tower , god weet dat nieteens meer , het is er zo eentje met zo`n blauwe strip aan de rechtervoorkant en voor de rest wit , heel bekend modelletje .

de power on / off button is achter de knop ( flink gedemonteerd ja ) een soort kleine knopje , als iemand weet waar ik snel een vervanging voor kan regelen dan zou ik dat graag willen horen

nu zit ik met kast open en een rot ouderwets enorme joekel van een knop met lekker kort draad op me mobo te hebben geprikt die van een wel heel oud kastje is gekomen , ik zat er verder nog aan te denken om me reset button ff op me power connector van de mobo te zetten , de schakelaar zelf ziet er ut zelfde uit en de kabeltjes ook dus wie weet , zou wel moeten lukken neem ik aan

Ik woon in de omgeving van Amsterdam , dus als iemand meteen een winkel in de buurt weet te noemen is dat natuurlijk helemaal perfect want zo kan het niet door gaan :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sjah, bij de betere computerwinkel op de hoek hebben ze meestal wel losse powerconnectors. Hebben ze 't daar niet kan je evt. voor de zekerheid contact op nemen met de computerwinkel waar je de kast vandaan hebt, dan weet die mensen AOpen producten verkopen. Misschien hebben die wel een powerknopje nog liggen.

Anders kan je nog contact opnemen met AOpen Nederland.

Je hebt trouwens een HQ08, geen HQ8 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Eh , 8)7 je hebt gelijk tis inderdaad een HQ08

Nah , dan maar tot morgen wachten om de winkels maar af te rennen , heb die kast trouwens (ooit) eens een keer bij mycom gekocht , die zouden vast wel met een aopen supplier in contact kunnen nemen alleen zal dat minstens een week gaan duren als ze ERGENS es een connector moeten halen .