Toon posts:

Soort van Vcool, maar dan voor Intel>?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh,

ff vraagje, weet 1 van jullie een soort van Vcool, maar dan voor een Intel.

Maatje van me heeft een ASUS TUSL2-C, met een P3 933, maar ding wordt beetje warm. Ik heb zelf AMD Athlon, en ik gebruik Vcool, werkt prettig, en hij wilt ook zoiets.

Dus, weet 1 van jullie een leuk werkend/effectief proggie???

Thanx anyway,
DUH M@ZZOL$$,
Wez

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Cpucool werkt met zowel intel als amd

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
En waar kenk da downuh?

Verwijderd

Topicstarter
Lama, heb ut al!

Thanx!

DUH M@ZZOL$$

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
tell me more..was cpucool of vcool? zou wel handig zijn..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Brengt je idle cpu temp omlaag
Heeft imho geen nut

iStockphoto

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heeft idd weinig nut.. maar wat ik wel handig vind aan dat progje is dat je max. temp kunt instellen. Dus bijv. bij 70 graden schakelt ie over naar max. 10 of 50% cpu kracht en koelt de cpu dus weer af.

Verwijderd

Topicstarter
Pcies, en je CPU wordt onbelast op een wat lagere temp gehouden, volgens mij alleen maar goed voor de levensduur van je CPU. En dat ie op 50 of 10% gaat draaien, is alleen maar een Xtra beveiliging...ik vind t een handig proggie.

Probeer t eens...als je wilt,

DUH M@ZZOL$$

Verwijderd

Progje kan wel conflicten geven met PCI kaarten zoals bijv geluidskaart. Tikkend/krakend geluid af en toe hoorbaar. Komt doordat het progje de bus (FSB???) ontkoppelt en vervolgens CPU in Idle stand zet. Als geluidskaart buffer leeg is en een interrupt afgeeft moet eerst de bus weer gekoppelt worden waardoor storing kan ontstaan.
Tis wel effectief, maar alleen voor de KT133A bordjes. Deze hadden namelijk het probleem dat windows de CPU niet automatisch in Idle stand kon zetten. Het programma maakt dit wel mogelijk en dus --> CPU veel koeler.

Verwijderd

Searchvraagje...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.