Toon posts:

ONLINE BESTELLEN IN U.S.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met het online bestellen uit de U.S.

Ik surfte nou net naar www.pricewatch.com en viel bijna van mijn riante bureauxstoel.Asociaal goedkoop daar. Ik ben net bezig een nieuw Duron systeemje te gaan kopen (ABIT KT7 plus Duron 600)maar als ik dierpijzen daar zie owrdt ik pisnijdig op die Yanks.

Hoeveel zou derbij komen aan TAX plus verzendkosten?

En wie weet een goeie shop daaro ?

Zijn er ook die het zonder credit card opsturen (rembours of acceptgiro ofzo?)?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 02:09 schreef Michelos het volgende:
Zijn er ook die het zonder credit card opsturen (rembours of acceptgiro ofzo?)?[/quote]Don't count on it..

Creditcard is zo aangevraagd btw.

Verwijderd

Topicstarter
Maar heb je wel al eens iets besteld daar?

Of doet niemand dat?

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

ik ken mensen die dat doen....
Tot nu toe zonder creditcard fraude problemen..

vindt zelf credit-cards erg ruk..
:r:r:r:r

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Topicstarter
Me too. Maar als ik voor mijn Duron 600+ koeler plus Abit KT7 daar totaal 400 guldens betaal en hier ruim 650 piek dan wordt het toch wel es tijd dat ik aan de VISA ga.

Laat daar nou es 75 piek bijkomen aan verzendkosten en TAX, dan NOG ben je goed bezig denk ik zo.

Verwijderd

Op die pricewatch is de goedkoopste combi van een Abit KT7 met een Duron 600 te koop voor 190 dollar. De dollar staat nu op 2.62 , dus 2.62 x 190 = 497,80. Tel daar nog de verzendkosten bij op (75 piek?), dan zit je op 575 piek. Met een beetje pech komt daar nog BTW-heffing overheen (ik weet niet precies hoe dat zit). In Nederland is de KT7 het goedkoopst voor 399 piek te vinden , de Duron 600 voor 178 piek (zie pricewatch). Verder moet je er rekening mee houden dat het een paar weken duurt voordat het spul hier is, en als er iets kapot gaat heb je een probleem. Zelf zou ik het dus niet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. Ja van die dollar is wel waar ja.Kleine miscalculatie.... Maar aantal weken wachten met deze verzendkosten niet. Dan heb je dus die snel service binnen een week.

Ik ga toch maar voor NL-markt. Heb al KT7 besteld voor 415,-. Maar dan komen er ook verzendkosten 27,50 bij. Maja. Meer zekerheid.
Pagina: 1