Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

games ota mt50 is mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
games naar mt50 ota toch mogelijk??
dit wordt gezegt op www.club-siemens.com op het forum hier onder staat wat je moet doen.

http://www.my-siemens.com...nloadinstellingen_m50.pdf

ik heb het geprobeerd maar lukt me niet. andere zeggen van wel.

zeg ff als je het lukt.

mitchel

Verwijderd

lukt

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

franklin

denkt teveel...

hey bedankt voor die link.. ik zit nu pinball te spelen op mijn mt50 :D

• mitchel
  • Niet online
mij lukt het nog steed s niet heef iemand dan een inbel nummer en ook een account?

• franklin

franklin

denkt teveel...

ik heb gewoon bij getxs een account aangemaakt... boel invoeren en draaien

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:37
En waar haal je de spellen dan vandaan?

• mitchel
  • Niet online
franklin schreef op 29 augustus 2002 @ 11:08:
ik heb gewoon bij getxs een account aangemaakt... boel invoeren en draaien
heb je de wap settings ook veranderd?

en heb je achter gebruikers naam ook @12move.nl gezet?

endit gebruikt?
primaire DNS (indien vereist) 195.240.240.254
Secundaire DNS (indien vereist) 195.240.240.222

• mitchel
  • Niet online
mitchel schreef op 29 augustus 2002 @ 12:53:
[...]

heb je de wap settings ook veranderd?

en heb je achter gebruikers naam ook @12move.nl gezet?

endit gebruikt?
primaire DNS (indien vereist) 195.240.240.254
Secundaire DNS (indien vereist) 195.240.240.222
en hej je abbo op prepaid??

• franklin

franklin

denkt teveel...

ik heb een kpn abo, maar mijn maat heeft een vodafone prepay en die heeft het op dezelfde manier ook aan de praat... games kun je op verschillende plaatsen downloaden, bv. http://midlet.org/wap/

ik gebruik bij getxs verder geen dns enzo, dat zal wel automatisch worden toegewezen.

mijn wapsettings heb ik aan de hand van de m-info.nl website ingevoerd..

• franklin

franklin

denkt teveel...

wat voor een datakabel is eigenlijk nodig voor een m(t)50 en waar zou ik die kunnen kopen?

• mitchel
  • Niet online
een die ook op de c45 past je kan hem ook bestellen bij siemens.com maar is er nog niemand die via ben prepaid zonder gprs het is gelukt om games eropterkrijgen zonder datakabel??

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mitchel schreef op 29 augustus 2002 @ 15:24:
een die ook op de c45 past je kan hem ook bestellen bij siemens.com maar is er nog niemand die via ben prepaid zonder gprs het is gelukt om games eropterkrijgen zonder datakabel??
Ik heb een datakabel in huis liggen en ik weet zo-ongeveer hoe het moet. Het programma waarmee dat moet werkt helaas niet onder XP, maar ik ga morgen formatteren en dan zet ik windows 98 erop. Dan ga ik het direct proberen, als het gelukt is post ik het wel.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• mitchel
  • Niet online
maar is het al iemand gelukt om een javagame op de mt50 te zetten met ben prepaid?

ff ontopic blijven please want ik wil de games :P

• Gisae
  • Niet online
mitchel schreef op 29 augustus 2002 @ 16:20:
maar is het al iemand gelukt om een javagame op de mt50 te zetten met ben prepaid?

ff ontopic blijven please want ik wil de games :P
Ben® zou het nu al moeten ondersteunen, maar volgensmij doen ze het nogsteeds niet, daarom wil ik ook graag mijn datakabel aan de praat krijgen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• franklin

franklin

denkt teveel...

kun je wel wappen met ben prepaid? als dat kan dan zou je ook moeten kunnen inbellen bij een ISP... en dan zou je games kunnen downloaden

• Gisae
  • Niet online
franklin schreef op 29 augustus 2002 @ 16:46:
kun je wel wappen met ben prepaid? als dat kan dan zou je ook moeten kunnen inbellen bij een ISP... en dan zou je games kunnen downloaden
Nee, java ota moet ook ondersteund worden, en dat doet ben® niet. Wappen met ben® kan al wel. (ze moeten eens opschieten met dat java ota, mijn telefoon zit zometeen helemaal vol met plaatjes, ik heb nu nog 120KB over)

Verwijderd

gaat dat ook met ben?

• franklin

franklin

denkt teveel...

kpn ondersteunt voorzover ik weet geen java ota... dus voor mijn java profiel heb ik gewoon een account bij een free access provider ingesteld... net zoals in dat pdfje staat

• Razer
Je kunt allang GAMES met Ben PrePaid downloaden, lees gewoon effe op de Siemens site hoe je alles moet invullen en hoor op met zeggen dat het niet werkt want het werkt wel!!!!!!

• mitchel
  • Niet online
Razer schreef op 29 augustus 2002 @ 20:45:
Je kunt allang GAMES met Ben PrePaid downloaden, lees gewoon effe op de Siemens site hoe je alles moet invullen en hoor op met zeggen dat het niet werkt want het werkt wel!!!!!!
kan het nergens vinden.

kan het ook met datakabel

• Razer
Doe eerst dit: http://www.my-siemens.com...nloadinstellingen_m50.pdf
En ga dan naar: http://wap.siemensjava.com

Verwijderd

ik heb alles ingesteld, maar als ik wil inbelle krijg ik een foutmelding :? en ik heb alle wap+java instellingen ingesteld :?
is mt50 met ben btw..

• mitchel
  • Niet online
Ik heb van BEN gehoord dat ze het nog niet ondersteunen maar ze hebben wel al een oplossing. deze zou ik via mail krijgen toegestuurd ik laat wel weten wat het was en als het werkt.

Verwijderd

moet je je bij ben aanmelde als je wilt wappe?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:30:
moet je je bij ben aanmelde als je wilt wappe?
Als je 'n mt50 met Ben Prepaid hebt, dan zijn de wap instellingen al in de telefoon ingevoerd en in het bijgaande boekje 'BenWap' vind je hoe je de waptoegang activeerd.

Ikzelf heb ook 'n MT50 met Ben Prepaid, en ook bij mij wil het downloaden van games niet lukken nadat ik alles heb ingesteld zoals beschreven in dat pdfje op de Siemens site...

De wapinstellingen zijn goed, want wappen lukt gewoon. Voor het Java profiel heb ik de instellingen van de aangevraagde GetXS account ingevuld, maar toch krijg ik bij het downloaden van 'n game steeds 'n foutmelding en wordt het downloaden afgebroken :(

Verwijderd

ik heb me aangemeld en nog een foutmelding met inbelle :?

Verwijderd

ja nu lukt het wel maar als ik wil downen blijft ie op 0% :?

Verwijderd

sorry maar weet iemand hoe ik die games kan downen want hij kapt er steeds mee..

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik wil graag games downloaden via wap, aangezien ik het niet voor mekaar krijg met de datakabel. Wat zijn goede wap sites hiervoor?

ik heb het al geprobeert via my-siemens.com/games, maar die werkte niet goed.

het zou natuurlijk het mooiste zijn als ik er nix extra voor hoef bij te betalen

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik kan namelijk bij my-siemens.com/games een fout tijdens het downloaden. Ik heb een game gekozen, wil download starten maar krijg dan in het scherm : gprs fout

Het is toch gewoon mogelijk om met vodafone te downloaden?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

jammer dat niemand het weet :'(

Verwijderd

ja, maar je moet bbij je java profiel GPRS: Nee invullen, zodat je met GPRS internet, en zodra iets van java applets worden gedownload hij even een CSD verbinding maakt, dan lukt het wel

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Oud topic, vraag graag hier:
post hier de kewlste mobiele java midlets
:)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.