Toon posts:

Beste merk Pendrive?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn inmiddels verschillende fabrikanten die Pendrives of soort gelijke apparaartjes in het assortiment hebben.
Maar wat is nu het beste merk, of maakt dat niets uit?
Bij MyCom hebben ze de Apacher Handydrive 128MB voor €95, en veel goedkoper zijn ze niet te vinden.
Van andere merken heb ik de 128MB uitvoering gezien voor €140, dus hoe komt dit verschil in prijs?
Welke kan ik het beste kopen?

Verwijderd

Was het niet A-pacer? maar goed, maakt niet uit...
Het merk interesseert niet. Als de geheugen-chip die erin zit maar van goede kwaliteit is. Dat zullen we zonder nader intern onderzoek toch niet weten. Gelukkig is de kwaliteit van de flashkaart niet zo discutabel. Deze zijn vrijwel altijd goed, of ze werken niet. En dan kan je ze omwisselen.
Ik heb zelf een ... hmmm...ik weet het niet eens meer. Zo belangrijk is het dus... Hij doet het als een tierelier! Gewoon kopen, lekker handy ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd A-Pacer, ik heb het dus al die jaren verkeerd gelezen. |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:26:
tja lezen is ook een vak apart he :+

/me leest ook vaak genoeg verkeerd

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Die handydrive is erg prettig imho, zit een cradle bij, zodat je niet elke keer achter je PC hoeft te kruipen... Hebben lang niet alle pendrives erbij zitten...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

De meerderheid van pc's heeft namelijk ook een usb aan de VOORkant van het systeem zitten....

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
Apacer geeft 10 jaar garantie op hun penndrives heb ik gelezen dus dat is altijd wel handig.
oh ja en nog een tip...bij paradigit zijn de penndrives van 128MB € 89 (scheelt toch weer € 6)

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
ehmz

doe es wat leuks:

info@alkwantor.nl >> kan ze redelijk voordelig op de kop tikken
www.pendrive.nl >> de originele pendrive voldoet mij prima (128MB)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Moartn schreef op 29 augustus 2002 @ 13:02:
Die handydrive is erg prettig imho, zit een cradle bij, zodat je niet elke keer achter je PC hoeft te kruipen... Hebben lang niet alle pendrives erbij zitten...
Mja, ik heb een 16 Mb Apacer gekocht zat een USB-draadje bij die ik naast mijn beeldscherm heb liggen. Hoef ik gelukkig niet aan de achterkant van de comp. te wezen ;)
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 15:37:
De meerderheid van pc's heeft namelijk ook een usb aan de VOORkant van het systeem zitten....
Volgens mij valt dit nog wel mee qua aantal comp. die USB aan de voorkant hebben. Neem bijvoorbeeld een Chieftec kast.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb al een tijdje de 64 mb versie van die apacer, en die bevalt prima :)
Zit idd ook zo'n USB verleng geval bij, ook best handig. Gekocht bij MyCom, had 'm binnen een paar dagen binnen.

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:26:
Het is Apacer.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wou al zeggen.
Leek me anders nogal dom als de naam op de website al verkeerd stond

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Vorige week heb ik op de hcc beurs in utrecht een 128 Mb pendrive van het merk twinmos gekocht bij computerland voor 78 euro en hij werkt perfect. Ze staan ook op de site geloof ik.

• Robino
The Dolf schreef op 02 september 2002 @ 19:18:
[...]

Ik wou al zeggen.
Leek me anders nogal dom als de naam op de website al verkeerd stond
En op alle handydrives :D

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 12:20

scorpie

Supra Addict

ik heb de pendrives uitgeprobeerd op mijn werk, en op de verpakking stond dat ze usb 2.0 aankon, maar toen ik het uitrekende, was het gewoon usb 1.1 snelheid (en ja, ik heb idd een mobo gepakt die usb 2.0 sloten had ja).

dus ik wacht nog even met die dingen.. (wel handig hoor, had er bijna eentje gekocht..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
Effe een update:
Ik heb dus maar de 256MB versie van Apacer gekocht bij MyCom voor €171,-
:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49

Exirion

Gadgetfetisjist

mikevanrooijen schreef op 29 augustus 2002 @ 19:52:
oh ja en nog een tip...bij paradigit zijn de penndrives van 128MB € 89 (scheelt toch weer € 6)

85 euro zelfs, maar het klopt niet: het is een ander (vaag) merk.
Ik heb kort geleden op de website van Paradigit gekeken omdat ik het prijsverschil zo groot vond, en dat terwijl Paradigit juist meestal aan de dure kant is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

heeft iemand van jullie em al aan de praat gekregen onder windows nt 4.0? is mij nog niet gelukt, en het hele schoolnetwerk draait erop :(

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 11:59

Pogostokje

* twiet *

NT4 en USB is een combinatie dat niet werkt, slechts bij hoge uitzondering wordt er een speciale driver gemaakt. Maar voor pendrives heb ik die nog niet gezien.
Maar NT4 doet niet aan USB. En eigenlijk ook niet aan infra rood. Enzo. Beetje van de vorige eeuw. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:00:
heeft iemand van jullie em al aan de praat gekregen onder windows nt 4.0? is mij nog niet gelukt, en het hele schoolnetwerk draait erop :(
NT4 ondersteunt net als Win95 (bijna) geen USB, dus helaas...

Verwijderd

da's jammer, ik had wel een usb driver van internet geplukt, maar m'n pendrive kreeg ik daarmee nog niet aan de praat

• Robino
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:12:
da's jammer, ik had wel een usb driver van internet geplukt, maar m'n pendrive kreeg ik daarmee nog niet aan de praat
Bij die van mij van Apacer wordt er alleen nog over Win 98 en hoger gesproken. Voor Win 98 & Win 98 SE is er een cd bijgeleverd.

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 09:00
ik heb een pendrive van 32 MB deze was 37 euro en werkt super goed

vooral voor school zijn die dingen ideal want diskettes gaan zo snel kapot in een tas.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Pagina: 1