Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Ik heb hier een half leeg grolsch krat (das in geen tussenschotjes
Kep er alleen niet veel tijd voor maar wordt wel wat leuks denk ik
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
heineken heb ik eigelijk gekozen om dat het in de aanbieding was 2 kratten voor nog watBurning_acid schreef op 28 augustus 2002 @ 23:30:
dat blijft leuk zoiets, echt gaaf gedaan man! (en heineken is een goede keus)
ik denk dat ik de 2e krat kast ga gebruiken voor een laptop mod
pics graag als hij klaar isnhimf schreef op 28 augustus 2002 @ 23:34:
heej duintje
Ik heb hier een half leeg grolsch krat (das in geen tussenschotjes)
Kep er alleen niet veel tijd voor maar wordt wel wat leuks denk ik
Uiteraard
Maar zal wel ff dure, kep nie zoveel tijd enzow.
Maar het bier wat erin hoorde is iig wel op
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
oej ja maar sinds de lan partynhimf schreef op 28 augustus 2002 @ 23:41:
[...]
Uiteraard
Maar zal wel ff dure, kep nie zoveel tijd enzow.
Maar het bier wat erin hoorde is iig wel op
ben ik gestopt met alcohol based drinks
dus al het bier gaat naar me ouders
wel leuk verzonnen btw.
tnx.knifto schreef op 28 augustus 2002 @ 23:49:
Aan de gaten te zien die je in het krat hebt gemaakt, heb je zeker eerst het krat leeggezopen en toen pas gaan dremelen hahaha
wel leuk verzonnen btw.
tis me eerste modje. dat krat was alleen om te oefenen.
maar algouw had ik besloten om hem als kast te gebruiken
nice m8
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Mooi zitten? Barcelona chair!
dit is pas een BIERKRATMOD
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
nee niet echt als hij open isVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 01:28:
vraagje heeft die fan nog wel zin als de boven kant open is?
maar der zit een plexiglas plaat op
tnx
oei sterkesuperduper schreef op 29 augustus 2002 @ 08:28:
Even opletten als je met je bez*pen kop de 'lege' kratten in het apparaat bij de appiehein duwt. ..
Mooi uitgewerkte mod, lekker makkelijk voor op lanparty's, kun je namelijk op je PC zitten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
ik wil je mod natuurlijk niet afzeiken maar het ziet er hier en daar wat scheef uit (de gaten in de krat)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
maar toen had ik nog geen digicam
is leuk op lans enzo.. iedereen komt loeren omdat je dat niet zo vaak ziet..
en dan heej BIERTJE
Ziet er goed uit.. Keep up the good work
Verwijderd
bij onze c1000 verkopen ze niet zo veel...Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:37:
Gave casemod, alleen jammer dat het een heineken krat is want dat is niet te zuipen! Kon je beter hertog jan nemen!
Der zit plexiglas op deze is niet zo echt zichtbaar maar je ziet op de foto`s de schroevenThe_Cook schreef op 29 augustus 2002 @ 12:20:
Ik vind het knap gedaan, zit er nog een deksel op? (ivm met het biergebruik later op een LAN avond)
die de plaat op zijn plaats houd.
tis me eerste mod. en proef krat. toen ik 1 maal aan de gang was en de smaak te pakken had ben ik door gegaan op me proef krat.Dond3r schreef op 29 augustus 2002 @ 12:10:
idee is leuk, leuk uitgevoerd enzo, maar kon je niet iets rechter zagen?
ik wil je mod natuurlijk niet afzeiken maar het ziet er hier en daar wat scheef uit (de gaten in de krat)
het is zeg maar me 'kladje'
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
maar toch leuk gevonden. Het is altijd moeilijk bouwen in een
case die al af is zeg maar, dan moet je alles uit elkaar slopen.
Ik hoop dat je het nu ook eens met je echte nieuwe pc durft, je hebt
nu teminste wat ervaring er mee op gedaan ga zo door.
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
me p4 chieftech offer ik er verlopig niet voor opQuakemaster schreef op 29 augustus 2002 @ 14:45:
Jammer van het statiegeld van de krat haha,
maar toch leuk gevonden. Het is altijd moeilijk bouwen in een
case die al af is zeg maar, dan moet je alles uit elkaar slopen.
Ik hoop dat je het nu ook eens met je echte nieuwe pc durft, je hebt
nu teminste wat ervaring er mee op gedaan ga zo door.
me p3 staat wel op de nominatie
me eerste "casemod" was btw een p1 die ik zwart had gespoten.
de gehele kast / monitor / kbord / muis
dat was echt blind typen
Je had hem wel wat beter af kunnen werken vind ik zelf.
Verwijderd
een bierkrat, koel idee
ik heb geen id...Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:18:
rare vraag maar is dat niet erg stoffig?? verder wel ok gedaan
Verder goed gelukt imo!
de bovenkant is niet open. der zit plexi glas op (wat je niet echt ziet)SEFje schreef op 29 augustus 2002 @ 23:39:
erhm, waarom die cooler zo aan de bovenkant? Waar het toch open is?Of hoorde dat ook bij de oefening? enne... pas op voor je vingers zo zonder fangrill he
Verder goed gelukt imo!
ik ben wel op zoek naar mooie fanguards maar heb nog niets gezien na mijn smaak
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Toch knap trouwens: eerst alle flesjes leeg maken en dan nog zo´n strakke mod maken!
strakke bak!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
En nu nog wachten op de eerste Vapochill-mod met bierflessies erin!
Use the Search Luke...
Verwijderd
Nou doe mij maar... uh... een sappie...
Gave Mod hoor
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
In een serverpark (lees: pallet met kratten) natuurlijk wel.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 01:28:
vraagje heeft die fan nog wel zin als de boven kant open is?
hij is niet open want de boven en onder kant zitten dicht door plexi glasThe Conman schreef op 22 september 2002 @ 23:28:
haha hij is kicke man!, alleen die coolers zijn beetje overboding omdat je "kast" toch open is
Dit is er dus 1 voor de ideeen buscooolkast schreef op 29 augustus 2002 @ 10:37:
Is wel humor maar al een paar keer vaker langsgekomen, en hijs niet zo mooi afgewerkt.....wat je natuurlijk nog zou kunnen doen was de bierflesjes als reservoir te gebruiken voor waterkoeling.
Oh ja, t is wel handig voor Lan's ja, verders... BIERTJE?
Verwijderd
http://members.ams.chello.nl/rrees/becks.jpg
[rml][ CM] Eindelijk klaar (ook modemmers welkom)[/rml]
Verwijderd
/me Een echte patomaan
gsm in een bier flesje moddenCaMmY schreef op 25 september 2002 @ 01:40:
nu nog iemand die zo knap is om een pc (of PDA is wat simpeler) in een bierFLESJE weet te modden
.......
Kewle mod hoor
Meh ...
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Verwijderd