MSI 645E Max2 L en temperatuurweergave

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Gisteren bovenstaand mobo gekocht met een Pentium 4 2,0a GHz en TwinMos 256 MB DDR 2700 voor € 422,- *D bij Computerland voor beursprijzen in de winkel.
Ze hebben namelijk een kleine voorraad op de beurs (InterExpo) en dan gelden de prijzen nog een week na de beurs.
Alles werkte gelukkig in één keer goed! :D

Heb de vieze plakker van de standaard Intel HSF afgehaald en zo goed mogelijk geprobeerd schoon te maken. Daarna Artic Silver 2 aangebracht zoals hier wordt beschreven.

Maar mijn processor wordt (non-overclocked) 40 graden idle en 47 graden stressed, komt dat omdat het hier bloedheet is in mijn kamer of omdat ik de thermal compound niet goed, niet dun genoeg, heb aangebracht? Geeft dit MSI mobo de temperatuur te hoog aan in de BIOS of is dit een normale temperatuur voor een P4 2,0a? :?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

47 lijkt me toch niet zo slecht volgens mij... :?

Bovendien zeg je zelf al dat het bloedheet is op je kamer, dus dat scheelt ook nog een paar graden.

Ik zie het probleem niet echt..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Lijkt me een perfecte temperatuur, die van mij wordt stressed 72 graden en idle 65. Dus is niets mis met die temperaturen hoor.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Check wat topics over CPU temps. Dan zul je zien dat er eigenlijk niks aan het handje is.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.