Toon posts:

Cordless Desktop Optical valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Cordless Desktop Optical valt weg niks doet het meer toetsenbord en muis. En als ik dan weer 10 min wacht doet ie het weer ik heb ook op het knopje gedrukt van de zender maar helpt ook niks knopje op de muis reageert ie ook niet op.
Heb ik de muis op usb aangesloten maar ook dan werkt zowel toetsenboard als muis niet. Eigenlijk was dit vanaf het begin al maar dacht moet ik het kanaal eff veranderen maar nu begint het toch erger te worden.

En als ik een toetsenbord met muis en draad gebruik werkt alles toppie.

Zal ie nou weer kaopt zijn is al de 5e keer :( :(

Ligt in ieder geval niet aan win xp of software.

Zal ie toch kapot zijn :?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

lijkt er sterk op, probeer eens met 1 draadloos apparaat tegelijk, kan je kijken aan welke het ligt

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
batterijen even nakijken (weet ik is basic maar je weet maar nooit)

en zeker geen oplaadbare gebruiken (staat in de handleiding!): had hetzelfde probleem door oplaadbare batterijen (leveren minder stroom)

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op 28 augustus 2002 @ 22:28:
lijkt er sterk op, probeer eens met 1 draadloos apparaat tegelijk, kan je kijken aan welke het ligt
Heb ik gedaan reageert zowel toetsenbord als muis niet ik heb dus eff getest door bij de muis batterijen eruit te haalen en toetsenbord op connect knopje gedrukt en werkt dus niet. Muis zelfde probleem. Zal de ontvanger misschien stuk zijn denk ik maar hoe leg je dat de Vobis nu uit de ene keer doet ie het wel de andere keer niet. En vraag me af waarom mij cordless desktop optical altijd stuk gaat na een paar weken zal misschien een vloek zijn ofzo :?
Maar hoe leg ik dat de Vobis nu uit kom ik voor de 5e keer om hem om te ruilen en zoals ik al zei de ene keer werkt ie wel de andere keer niet dat vind ik zo raar.

Edit
Batterijen zijn vol eff getest met batterij tester. (Zijn geen oplaadbaare)
/Edit

Verwijderd

je kunt trouwens best oplaadbare batterijen gebruiken. Maar gebruik dan wel goede, die GP 1800 gaan weken mee (in de muis). Slechte oplaadbare batterijen halen inderdaad meestal maar een paar dagen. Vooral voor de muis is het een dure hobby om steeds normale Duracell in te stoppen.
De batterijen in je toetsenbord gaan ongeveer een half jaar mee.

Wat betreft je ontvanger, staat ie niet te ver weg? Geen objecten in de buurt of ertussen staan die kunnen storen. Op het connect knopje gedrukt van zowel muis als de ontvanger? Kabels goed vastzitten in de PC? Misschien even je iTouch software uninstallen of opnieuw installeren. Voorderest kun je weinig doen lijkt me.

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Van mijn Cordless Desktop is alleen de muis stuk heeft iemand enig idee hoe lang er garantie op zo'n logitech setje zit ?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 17:15

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Pimpimmers20 schreef op 29 augustus 2002 @ 01:40:
Van mijn Cordless Desktop is alleen de muis stuk heeft iemand enig idee hoe lang er garantie op zo'n logitech setje zit ?
Vanaf 1 januari dit jaar al 2 jaar garantie op fabricagefouten, dus niet op slijtage!
Daarvoor is het 1 jaar. Leveranciers geven pas vanaf 1 mei dit jaar 2 jaar garantie volgens de europese norm maar dit schijnt al te gelden vanaf 1 januari dit jaar voor dealers. (heb het gelezen aangezien ik een dealer ben en IMHO zuigt het aangezien de dealer voor die periode mag lappen, maar da's een ander verhaal)

Verwijderd

het kan een van de twee zijn hij kan kapot zijn maar wat ook kan is dat de batterijen op zijn. ik heb het zelfde setje en bij mij deed men muis het niet dus ik nieuwe batterijen nog niks pas bij het derde setje deed hij het weer ondanks het allemaal nieuwe waren dus probeer eens andere batterijen misschien heb jij hetzelfde..

Verwijderd

Topicstarter
En nu doet ie het helemaal niet meer ik vraag me af waarom deze set telkens binnen paar weken kapot is ga morgen alweer omruilen of raden jullie aan om geld terug te vragen :?

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag omgeruilt en weer kapot :((
Hoe kan dit nu ?

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Dit lijkt me toch niet mogelijk. 6 sets kapot na elkaar??

Heb je hem al op een andere pc geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan ja werkt ie ook niet maar volgens mij gaat de vobis niet erg netjes met hun produkten om dus morgen ga ik mijn geld maar us terug vragen en toch maar bij een andere zaak kopen want dit is natuurlijk niet erg leuk dat ik telkens naar vobis moet omdat ie weer us kapot is |:(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, en hij werkt bij Vobis dus ook zo, of moet ik zeggen, hij werkt bij Vobis ook niet? Want het klinkt alsof er toch echt iets bij je werkplek zit wat de ontvanger stoort, waardoor je dit soort rare verschijnselen krijgt (blijkbaar 2 dingen oid, aangezien je het probleem hebt bij beiden frequenties?).

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 02 september 2002 @ 21:46:
Hm, en hij werkt bij Vobis dus ook zo, of moet ik zeggen, hij werkt bij Vobis ook niet? Want het klinkt alsof er toch echt iets bij je werkplek zit wat de ontvanger stoort, waardoor je dit soort rare verschijnselen krijgt (blijkbaar 2 dingen oid, aangezien je het probleem hebt bij beiden frequenties?).
Dat zal het probleem niet zijn denk ik ik werk nu weer met cordless mouse ook van logitech en heb daar geen probs mee en ook nooit gehad heb hem al 2 jaar :)

Verwijderd

Vlak bij mij zit eenfysiotherapeute. Deze lui hebben spullen die nogal storen. Als het weer eens zover is (pm 1 keer per maand) dan werkt het spul alleen nog als de ontvanger 10 cm van het toetsenbord of de muis is :'(

Verwijderd

HEEEEEEEEEEEL SIMPEL Koop gewoon geen draadloze shit, dat geeft namelijk altijd problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 17:13:
HEEEEEEEEEEEL SIMPEL Koop gewoon geen draadloze shit, dat geeft namelijk altijd problemen :)
Heb hem vandaag daarom ook terug gebracht en mij geld netjes terug gekregen :)

Heel jammer dat logitech zulke slechte produkten maken hopelijk word dit opgelost in de toekomst :*)

Verwijderd

ik heb alles van logitech (toesenbord,muis,joystick,webcam) en alles gewoon met draad en het werkt perfect, dat draadloze zuigt gewoon :)

Verwijderd

Dat spreek ik fel tegen. Ik heb die cordless optical van Logitech, en het is gewoon het mooiste toetsenbord wat er op het moment te krijgen is. Daar zijn de meesten het wel mee eens (ze hebben'm nu ook op het NOS journaal op hun bureau staan voor de oplettenden :D ).
Verder werkt alles hier als een zonnetje, ook met oplaadbare batterijen.
Pagina: 1