Laptopje kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55
Best wazig. Ik zat net even buiten (!) sociaal te doen, en had laptop ff op tafel gezet. Toen ik terug kwam was ik uit. Beetje vaag, maar ff opgestart.

Daarna ging hij weer uit. Toen ik probeerde weer in te schakelen ging 't lampje van de hd knipperen en gelijk weer uit, de keer erna knipperde opeens alleen lichtjes.

Het is een IBM thinkpad 21m (700MHz). Als ik 'm nu een tijdje uit laat, en dan weer aan zet werkt hij 5 minuten ofzo, dan gaat hij weer uit.

- Accu is voldoende vol
- Met net-stroom doetie 't zelfde

Ik dacht zelf aan een brakke voeding, zoals dat met wel meer laptops gebeurt, toch? Ik gebruik 'm nu een jaar vrij intensief, hij staat ook vaak 's nachts aan (laatste weken toevallig niet, maar eerder wel)..

Wat denken jullie. Voeding? En wat kan ik 't beste doen? Kan ik dit zelf maken, of toch even een computer-reparatie bedrijfje bellen?

Verwijderd

lijkt me het voedingcircuit... moet je laten maken door een IBM servicecenter ( als die bestaan ) en anders opsturen naar IBM/leverancier

• jep
Aan welke bedragen moet ik dan denken? (Heb totaal geen idee namelijk). Heb 'm trouwens vorig jaar gekocht bij een particulier, dus garantie is nu geen optie meer.. :)

• jep
*kick*

Mijn oom kan 'm voor me opsturen naar IBM, hij denkt dat 't wel eens meer de 500 gulden kan kosten. Klopt dat?