Toon posts:

[Q3 Radiant] Hoe leaks op te sporen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb ik mijn level (bij mijn weten) 1 leak, maar hoe moet ik die in godsnaam vinden? Ik heb alle menutjes afgelopen, en niks gevonden wat er ook maar op lijkt ;(

Kan iemand mij helpen?

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

SHIFT+CTRL+K

Anders zet 1 hele grote cube om je level heen met een skytexture, dat fixt het ook (doe ik ook altijd.)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Topicstarter
SeRRveR schreef op 28 augustus 2002 @ 22:12:
SHIFT+CTRL+K

Anders zet 1 hele grote cube om je level heen met een skytexture, dat fixt het ook (doe ik ook altijd.)
Dit werkt helaas niet, allebei niet :/

Verwijderd

hoezo werkt dat ook niet dan :? met die cube MOET werken

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SeRRveR schreef op 28 augustus 2002 @ 22:12:
SHIFT+CTRL+K

Jah dat werkt idd :D Maar je lost niet het probleem op, je leak is er in feite nog steeds. :D

Als je een cube plaatst om de helft van je level en dan gaat compilen en je hebt je leak nog steeds weet je in welke helft het zit, is je leak weg is dan weet je het ook. Ga zo door met steeds kleine cubes totdat je uiteindelijk op 1 kamer uitkomt.
Dan kan je bij alle lichten uit die kamer halen en in die cube om die kamer heen heel erg fel licht zetten dan zie je hopelijk een straal licht ergens en is daar je leak.

Met HL levels had je iets en dat tikte je in ofzo en dan kwam er een soort streep door je level en die moest je volgen en die ging uiteindelijk door je leak heen :)

Zoek anders eens op planetquake.com, daar staan vast nog wel meer tips :)

Verwijderd

Aikon schreef op 29 augustus 2002 @ 15:14:
[...]

Jah dat werkt idd :D Maar je lost niet het probleem op, je leak is er in feite nog steeds. :D

Als je een cube plaatst om de helft van je level en dan gaat compilen en je hebt je leak nog steeds weet je in welke helft het zit, is je leak weg is dan weet je het ook. Ga zo door met steeds kleine cubes totdat je uiteindelijk op 1 kamer uitkomt.
Dan kan je bij alle lichten uit die kamer halen en in die cube om die kamer heen heel erg fel licht zetten dan zie je hopelijk een straal licht ergens en is daar je leak.

Met HL levels had je iets en dat tikte je in ofzo en dan kwam er een soort streep door je level en die moest je volgen en die ging uiteindelijk door je leak heen :)

Zoek anders eens op planetquake.com, daar staan vast nog wel meer tips :)
die streep heb je ook in q3 :{

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
ja is gewoon een rode streep hoor :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh dat weet ik niet, nooit voor Q3A ge-mapped :)

Leg die gozer anders ff uit hoe je die streep tevoorschijn haald ofzo :D

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Schuey schreef op 29 augustus 2002 @ 16:00:
ja is gewoon een rode streep hoor :)
Yupz

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Aikon schreef op 29 augustus 2002 @ 17:12:
Oh dat weet ik niet, nooit voor Q3A ge-mapped :)

Leg die gozer anders ff uit hoe je die streep tevoorschijn haald ofzo :D
K.....

Ga naar: Bsp/Bsp, -vis En als je map leaked is dan gaat er een rode streep naar je geleakte plek

Er zit geloof ik wel een foutje in, al ik m'n map heb gespeeld en ik breng een verbeterd aan en ik doe hetzelfde als boven staat, dan zegt Q3 Radiant dat m'n map leaked is :? Maar als je dan nog een keer probeert dan doet ie het wel ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Pagina: 1