Trolling Sundead :o

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=586028

Zoiets had ik nooit verwacht van * Sundead :o En ik heb deze ook bestempeld met een troll, vanwege die laatste smilie ( " :z " ), vind ik het overkomens zoals: "Moet ik dit geblaat geloven en wat boeit het mij nou wat dat nieuw logo is :z" Ik vind het niet een diepe troll, maar die smilie zorgt voor mij er net voor dat die een -1 van mijn kant kreeg :)

U vroeg voor een ietwat scherpere en genuanceerdere mening: Ik vind het ook niet erg veelzeggend, het zal mij ook eik een reet worsten wat het hyperthreading logo is van Intel, maar het neemt voor mij niet weg dat ik het opvat als een net-wel-een-troll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lastig, de reactie zelf met een troll bestempelen is misschien niet geheel terecht, het staat weinig boven de andere reacties in de gehele draad.
de tweede vervolgreactie van Sundead op zn reactie is wel goed van niveau, nu krijg je een vreemd geval dat juist die reactie door veel mensen gemist wordt, op basis van de tweede reactie mag die van mij van de troll af, maar verder ben ik absoluut tegen op commentaar op de nieuwspost-keuze e.d. (opmerking over gesubmitte nieuwspost e.d.)

verder moet ik zeggen dat in de gehele draad er op een treurige lage wijze gereageerd wordt, men lijkt voornamelijk op de kop te reageren, een FoK!-methode van kortzichtig onnadenkende reacties zonder de post gelezen te hebben.

de post gaat wel degelijk merendeels over de tijdsplanning van introductie van Hyper Transport in consumenten modellen en de invloed op de publieke reclame-uitingen van Intel.
an sich interessant om je af te vragen of Intel het lukt een dusdanige techniek aan het jan-met-de-pet-publiek uit te leggen (ik vrees nl. van niet, ondanks hun marktaandeel hebben ze een logge en inefficiente marketingafdeling, alhoewel ze opvallend ver komen met hun simpele vondsten (pentium voor hun 586-processor en dan hun 686 dan pentium II noemen, die irriterende mannetjes in ruimtevaart pakken die niemand begrijpt en waar ze nog steeds aan lijken te hangen))

Ik denk dat nieuwsposters zich an sich dit ook aan moeten trekken, en er mogelijk ruimte is voor overleg wat als moddereters te doen; het gevaar van reacties enkel op de kop, of door mensen die het artikel niet lezen;
van vandaag denk ik daarbij ook aan die pc-werp foto waaronder stond dat hij gefotoshopped was, en waar ontelbare reacties op kwamen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De nieuwswaarde is minimaal, dat snap ik zelf ook wel, maar het is wel ons eigen nieuws, en dat komt niet vaak voor. In dat opzicht vind ik het juist veel meer waarde hebben dan andere posts. Wat dat betreft ben ik dan ook erg teleurgesteld als ik de reactie van SunDead lees :{.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
De inhoudelijk informatie die gegeven wordt is ook alleen maar informatie die bij wijze van rechtstreeks uit de promotie mappen van Intel zelf is getrokken en geeft zoals gelijk in de eerste regel staat vermeld niet echt een nieuwe kijk op het geheel.

En gezien het feit dat dit onder de titel Primeur: Intel P4 HT logo gezet wordt
wordt er automatisch door de nieuwsposter de nadruk gelegd op het vernieuwde logo.
Het logo wat puur als symbolische functie dient te werken is het meest irrelevant van de hele technologie, maar nee, er moet wel door de titel van het nieuws item de meeste aandacht aan besteed worden.

En naderhand hebben bepaalde mensen ook nog een keer de bijzondere gedachte gekregen om de 2e reactie van mij ook maar weg te moffelen doormiddel van -1, om vervolgens de reacties van Wouter Tinus maar uit het slijk te halen en op te waarderen naar de overdadigheid.

En dat terwijl aan de tendens van reacties te zien is dat men dit als een weinig interessant nieuws item beschouwd.

Maar het zal weer aan mijn "kortzichtigheid" liggen, althans zoals WT insenueerd draag ik die vandaag als driedelig pak over me heen.

Okee, dat de eerste reactie van mij lichtelijk te kort van woord was om datgene uit te drukken wat ik bedoelde, ala, maar om vervolgens die 2e reactie weg te schoffelen vind ik ronduit "politiek incorrect" gezien die van WT de hemel ingeprezen worden (bijna dan ;) you get my drift)
Ben benieuwd wat overige lezers van het geheel hier van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

De eerste reactie komt op mij als overbodig over. Een troll / flamebait is er op zich wel in te zien maar imho niet overheersend. Okee het is niet positief voor T.net dus zullen veel mensen het als Troll opvatten wat mijns inziens ietsjes overdreven is. Maar zoals Sundead aangeeft is die eerste reactie inderdaad te kort van stof om er koek van te bakken.

De reactie van Wouter die erop volgt is maximaal een 0. Niet terzake doend, niet informerend misschien zelfs een open deur en daarnaast op uitnodiging van en (semi-)troll ingaan wat nooit slim is en daarmee een 'follow op of trivial posts'

De tweede reactie van Sundead mag wel op 1 eindigen zei het niet dat het (half) off-topic is'/lijkt. Maar -1 vind ik way overdreven. De tweede reactie van Wouter is een 0 off-topic reactie en is van te weing 'informatieve waarde om er een 1 van te maken.

End of mijn visie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Naar de -1 :Y)

Netzoals de bovenste post

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[nohtml]
Sundead schreef op 28 augustus 2002 @ 22:24:
En gezien het feit dat dit onder de titel Primeur: Intel P4 HT logo gezet wordt
wordt er automatisch door de nieuwsposter de nadruk gelegd op het vernieuwde logo. Het logo wat puur als symbolische functie dient te werken is het meest irrelevant van de hele technologie, maar nee, er moet wel door de titel van het nieuws item de meeste aandacht aan besteed worden.
Hallo, het mag dan een stom logo zijn, maar het is wel een wereldprimeur. Natuurlijk krijgt dat dan de meeste aandacht |:(. Ik snap echt niet WTF het probleem is van jou en die andere zeikers onder dat nieuwsitem, bij nieuws: Intel McKinley gaat mogelijk 'Itanium 2' heten zie je dat ook niet, terwijl dat

a) nog vager is
b) nog minder informatie geeft
c) over een proc gaat die toch niemand ooit thuis zal hebben
d) niet van T.net zelf af komt
Maar het zal weer aan mijn "kortzichtigheid" liggen, althans zoals WT insenueerd draag ik die vandaag als driedelig pak over me heen.
Ja, wie begint er nou? |:(. Ohnee, dat telt zeker niet omdat er NOFI achter stond?

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Wouter! Chill!

Je hoeft absoluut niet aan het flamen te slaan om je standpunt te verdedigen. Ik vindut heel leuk voor T.net dat ze een keer eigen nieuws hebben en er zijn ook mensen (als Sundead, die het absoluut NIET slecht bedoelt, daar ben ik van overtuigd) die toevallig denken dat dit geen geslaagde actie is. Na jaren aan T.net nieuwsposten zou je IMO toch wel moeten kunnen 'accepteren' dat iemand jouw artikel als onbelangrijk ziet?

Ik begrijp dat je trots bent op je artikel (terecht, IMO) en ik snap Sundead ook alsie denkt dat dit geen wereld-nieuws is. Moet er daarom zowel op de FP als op het forum met trollen/flames gestrooid worden?

Ik suggereer de volgende 2 stappen:
1. vertel ons eens haarfijn hoe we aan dit nieuws komen, wie hebben we bij Intel geinfiltreerd? (Thats a joke :+)
2. Get a good night's sleep. Tomorrow will be better.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50

botoo

💀 too old to die young

De niet bijster interessante discussie tussen Sundead en WT (op de FP) mag wmb in z'n geheel op de 0 gemodereerd terecht komen.
Er word weliswaar niet al te fijngevoelig gecommuniceerd, maar aangezien beide elkaar toch al wat langer dan vandaag kennen mogen ze imo best wel eens wat 'duidelijker' tegen elkaar zijn.

Begrijpelijk dat WT in hoerastemming is met 'zijn' echte primeur, en evenzo begrijpelijk dat Sundead het geen iota interessert (maar je _hoeft_ natuurlijk niet te reageren).

EOMV

owja, been there...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1