Toon posts:

asus drivers of detonator xp voor stereo glasses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus v8200 gf3 ti2 64 mb deluxe en nou heb ik al alle drivers geprobeerd om de stereo glasses aan de praat te krijgen (3D bril die ik erbij kreeg)
ik heb dan een detonator geinstalleerd + aparte stereo drivers.
nu staan er op de asus site ook drivers voor de asus v8200, heeft iemand hier ervaring mee, en werkt die 3d bril dan wel. en is het wel verstandig om die detonator drivers eraf te halen en die asus drivers erop te zetten, aangezien ik niet achteruit wil gaan in game performance. ik gebruik op het moment de 23.11 drivers die vind ik voor mij het best. :> woei

Verwijderd

De Nvidia zijn stabieler en sneller ook in stereo. Doe het in deze volgorde: Verwijder alle videodrivers, dan nieuwere drivers erop (Vanaf ca 23.11) dan de nvidia stereodrivers, dus niet die van Asus! dan alles instellen, let op dat Vsync aan stat, meestal zet je stereodriver dat aan, maar niet altijd en dan test draaien en dan maar spelen he? Let er ook op dat je niet een te zwaar spel neemt, zoals aquanox of de codecreatures benchmark, die schakelen soms de stereodriver uit als het te langaam gaat (3dmark doet het wel weer).

Verwijderd

Ik heb ook de v8200, maar zonder glasses, maar als ik die asus drivers installeer crashed mijn hele systeem ik zou dus de nvidia drivers nemen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb met de 23.11 + de 23.11 stereo drivers dat me beeld heel fel licht word als ik die stereo enable en dan werkt het eigenlijk niet, echt vaag, kep eigenlijk nooit die bril kunnen gebruiken, toch zonde.

als ik die detonator erafhaal moet ik dat met iets speciaals doen nog ik heb ergens gelzen/gehoord over een detonator destroyer die alle files echt weg haalt. moet ik dat doen of gewoon uninstall?
mischien ligt het allemaal aan win xp dat het niet werkt

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand dat met het licht wordende scherm als je overschakeld in je opties met de stereo drivers, mensen met een asus v8200 in windows xp (ik had het in windows 98 ook al)

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik nog steeds dit probleem heb schop ik hem even omhoog
al iemand die me kan helpen?

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik heb dezelfde kaart als jouw en gebruik ook Xp
Verder heb ik geen last van een vel belicht beelscherm ofzo

Op het moment gebruik ik de 30.82 drivers van Nvidia en de 30.82 3D Stereo Drivers van nvidia. Daarmee gaat het bij mij goed.

Verwijderd

Je moet de stereo gamma settings aanpassen, die staan in destereosettings tab. Dan kun je hem weer lichter maken. Overigens heb ik gemerkt dat de nieuwste omega (aangepaste detonator staat wel in de meuktracker ) het het allerbeste doet. Ook wat dat soort instelligen betreft.
Pagina: 1