[AnimoCheck] Rubber voor je Window of anders

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 15:50
Hallo medetweakers,

Ik wil graag een inkoopactie starten voor raam rubber. Omdat de vorige actie mbt raamrubber van een drie of viertal maanden gelden is. Zoals het in de nieuwe regels betaamt zal ik eerst kijken of er animo is. En daarna een mail naar Phreak sturen (ligt al klaar, wacht nog op info van leverancier, en de uitkomst van deze poll)

Dus ff een kleine poll:

!!! Ook graag een motivatie in de vorm van een reactie, dan blijft het ook een hot topic !!!

Poll: Bij een IA welke rubber moet er zijn ?
U-profiel
H-profiel met een pees
Anders........

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4731&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Poll: Wil je mee doen aan de IA van rubber ?
Ja Graag, ik wacht al heel lang !
Nee gebruik wel wat anders

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4746&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Het rubber wat ik gedachte heb dat is gewoon een standaard U-profiel. Het U-profiel wat ik op het oog heb kost 3,32 per meter. Ik wacht op een antwoord van de leverancier of het goedkoper wordt bij meer.

Ohja ik zou bijna vergeten : De website van de leverancier: www.nauticshop.nl. Kunnen jullie kijken wat voor ander rubber er eventueel kan worden besteld.

Ik laat deze poll dan ff tot maandag avond draaien. En zal aan de hand daarvan mn beslising nemen. Mocht de inkoopactie groen licht krijgen. Dan ontstaat er hier een mooi topic. En op de site van laupro www.laupro.nl/ia wordt alle administratie af gehandeld.

Mail @fleppuhstein@planet

[ Voor 0% gewijzigd door fleppuhstein op 29-08-2002 19:19 . Reden: Poll toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Hmm stemmen is wel leuk en aardig, Maar een reactie en eventuele uitleg is wel handig. Oh nu dat ik toch zie dat er een aantal keer is gestemd voor H-profiel met pees, is er dan ook intresse voor de pees trekker, deze kost wel 34 euro.

• fleppuhstein
Damn snapt dan niemand het nut van een reply ? Ik denk dat het wel een beetje belangstelling moet hebben om sowieso een inkoop actie te starten.

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 21:00

merijnen

Beam Me Up Scotty!

ja... uuuh, 3.32 per meter vind ik wat duur, ik kan 't voor rond de 2 euro krijgen..... per meter wel te verstaan. En ik zou U-profiel willen....

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

met H profiel kan je alles wel wat mooier/beter vastzetten...

Electronics development

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 21:00

merijnen

Beam Me Up Scotty!

ja, maar dan moeten het gat in de kast en het raam wel precies op maat zijn, en met u-profiel hoeft dat niet...

• fleppuhstein
3lmowww schreef op 29 augustus 2002 @ 10:22:
met H profiel kan je alles wel wat mooier/beter vastzetten...
Die is wel duurder, dat komt omdat het meer rubber is. Die is 5 euro per meter ex pees. BTW de pees is in meerder kleuren te krijgen.

Anoniem: 41007

Heb U profiel voor 1.75 ex BTW hier liggen, mooi spul.

• fleppuhstein
Anoniem: 41007 schreef op 29 augustus 2002 @ 11:56:
Heb U profiel voor 1.75 ex BTW hier liggen, mooi spul.
Waar haal je dat dan ? Kan ik misschien van levarancier wisselen ?

Anoniem: 44172

wel gevraagt aan preak ?

Anoniem: 24036

Je hebt ook S-profiel

• fleppuhstein
Zoals het in de regels staat doe ik eerst een animo check, inkoop actie staat op dit moment nog niet vast, En als ik dan eind volgende week zie dat er genoeg intresse is dan ga ik mailen naar phreak, deze ligt al klaar met verklaring alles van prijzen van de verzend kosten enz. Dan als ik de toestemming heb dan open ik een ander topic, en een inkoopactie op laupro

dubbel :(

fleppuhstein schreef op 29 augustus 2002 @ 18:33:
[...]

Zoals het in de regels staat doe ik eerst een animo check, inkoop actie staat op dit moment nog niet vast, En als ik dan eind volgende week zie dat er genoeg intresse is dan ga ik mailen naar phreak, deze ligt al klaar met verklaring alles van prijzen van de verzend kosten enz. Dan als ik de toestemming heb dan open ik een ander topic, en een inkoopactie op laupro
het is dus echt wel nodig voor een animo chek hoor!

chek: [rml][ Animo CHEK] Lasercut Fangrill's Flame-> $6.0 stuk[/rml]

• fleppuhstein
Uit de FAQ:
Hoeveel belangstelling verwacht je? Zoek eventueel het aantal deelnemers van soortgelijke acties in het verleden op.

• fleppuhstein
Dus niet dat si een animo check en die is ook nog open, trouwens het is handiger om eerst te weten hoveel er mee doen, dan kan ik dat gelijk aan phreak richten.
Trouwens waarschijnlijk weet phreak wel iets van dit maailtje omdat ik gisteren problemen het met de mail(planet). Dus hij heeft het bericht ontvangen, en daarna een bericht dat hij de eerste maar weg moest goooien, omdat ik nog info zocht, oa de belangstelling. Dus ik heb de eerste post ff geedit, extra poll erbij wie er mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Ik heb nu het laatste mailtje gehad van de nauticshop, kosten van een rol u-profiel is 149 euro, en dat is 50 meter. Dus dat is drie euro per meter, dus als iedereen twee meter rubber zou nemen dan is er 75 man nodig, dan wordt het goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41007

Het Rubberhuis in Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40
Inderdaad, daar is prima spul te krijgen.. en niet duur ook!

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Burning_Tyre schreef op 31 augustus 2002 @ 18:35:
[...]

Inderdaad, daar is prima spul te krijgen.. en niet duur ook!
heb je daar dan een lnik van dan kan ik kijken of mn inkoop actie beter daar kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:40
Je moet het gewoon gaan halen in Maastricht. Het heeft geen site. :):):)

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannebroeders casemodders, ik heb afgelopen week , hier in Eindhoven bij Carglass, aan de balie raamrubber gekocht, prijs viel erg mee, paar euro/meter, incl pees, MAAR ik heb het uiteindelijk niet gemonteerd , want ik vond het te dik, en het is niet goed haaks om te buigen in bochtjes met een kleine straal, bv 5cm, = diameter van 10cm. Dus voor de liefhebbers, ik heb liggen, mail maar, en anders weet je nu dat Carglass het gewoon verkoopt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 16:31

Dionysus007281

Spank my monkey!

Op m'n werk ligt nog 32 x 150 mtr. U-profiel rubber. Gratis af te halen, anders gaat het in de prullenbak.

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Dionysus007281 schreef op 31 augustus 2002 @ 20:30:
Op m'n werk ligt nog 32 x 150 mtr. U-profiel rubber. Gratis af te halen, anders gaat het in de prullenbak.
JA, ik wil het graag hebben, mn IA loopt zo te zien in de soep en ik kan nergens u profiel vinden want ik kan niet ff naar maastricht. Beetje ver weg namelijk mail @fleppuhstein@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Dionysus007281 schreef op 31 augustus 2002 @ 20:30:
Vet! Waar af te halen dan? Op zich wel mooi, want als je het koopt bij een 'casemod-shop' kost het je al gauw €7 oid.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Eerst mail sturen, dan pas animo/IA (als er toestemming is).
Hoeveel belangstelling verwacht je? Zoek eventueel het aantal deelnemers van soortgelijke acties in het verleden op.
Hier staat niet "open eerst een animo-check".
Er staat eerder "geef een schatting, eventueel op basis van soortgelijke acties uit het verleden".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.