Toon posts:

Foute HD capaciteit in bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mij Maxtor 15.3 gig wil maar niet goed door mijn bios hetkent worden. PC is net nieuw en ik heb Win ME geinstalleerd. Na een weekje begonnen de opstart problemen. Nu blijkt in de bios dat de maxtor niet goed herkend wordt. Ik heb alles op "auto" gezet maar dit wil niet helpen.

What's happening!!??? :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
geeft ie toevallig 8,4GB aan? (wel erg vreemd voor een nieuwe PC maar toch..)

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Dark

who tweaked the light?

vreemd voor een nieuw bord, maar je kan twee dingen doen:

1) met de hand de juiste gegevens invoeren
2) maxblast proberen

www.maxtor.com daar kun je voor de juiste gegevens en voor maxblast terecht

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
8,4gb (om psies te zijn 8455mb, bij mijn cyrix :r 200 dan :)) is idd een grens voor sommige biossen...

ik heb op mijn p100 (kan zelfs nie hoger dan 2gb) MaxBlast geinstalleerd om mijn 8,4gb schijf (maxtor) daarop goed te laten draajen, en werkt uitstekend

op mijn cyrix (die gaat dus tot 8,4gb) heb ik op mijn 20gb schijf (ibm deskstar) IBM OnTrack Disk Manager geinstalleerd en die werkt niet lekker met win98se, MAAR da kan er ook aan liggen dat ik win98se heb verkloot met een (mislukte) poging om te upgraden naar win2k

MaxBlast & OnTrack zijn allebei gratis van inet af te halen, zie de sites van de HD manufactor voor 1 van die proggies

edit:

Dark was me voor :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb auto detection aan staan, LBA en Large acces mode geprobeerd niets helpt.

Verwijderd

Shit doesn't happen
Shit is made by ASSHOLES

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 00:56 schreef Shit_I_did_it_again het volgende:
Nee, ik heb auto detection aan staan, LBA en Large acces mode geprobeerd niets helpt.[/quote]EEEHHHH, probeer dan op z'n minst wat er gezegd word, had hetzelfde probleem, na maxblast was alles weer goed :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
had ik ok na ongeveer 3 dagen.... bleek dat mij flatcabel verkeert om zat.... :?

je zou je nou kunnen afvragen "Waarom deed ie het eerst dan wel....

beats me.. SCARY hey! ;)
Pagina: 1