Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

waar goedkoopste prepaid telefoon?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien een idee waar ik de goedkoopst mogelijke prepaid telefoon kan krijgen? Het maakt in principe niet zoveel uit wat voor toestel het is.

Verwijderd

bij de zeeman hadden ze tch ooit een garre siemens voor 35 euro
anders probeer er ergens 1 2dehands te krijgen

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Koop niet de goedkoopste, heb ik toen ook gedaan en ik heb er veel spijt van gehad, koop liever een iets betere voor iets meer geld (aanrader: siemens MT50 of alcatel 311)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Als (verwoed) tweaker mag je natuurlijk de pricewatch van www.tweakers.net niet ontgaan zijn! Indien, dit wel het geval is: Kijk daar eens!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:43
In de pricewatch staan dus geen prepaid telefoons...
Waar je op zn goedkoopst een prepaid kan halen licht er natuurlijk aan of je um niew wil, of 2ehands ook goed is.
Ik heb zelf een Alcatel 311 met Ben... koste me 90 euro, niet de goedkoopste maar bevalt me uitsteekend, geinig phonetje ook voor zoon prijs.

Menthix.net | Contact Me

Verwijderd

Ik zou de siemens MT50 van Ben halen, is momenteel overal 139 euro. Lijp toestelletje.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:05:
Ik zou de siemens MT50 van Ben halen, is momenteel overal 139 euro. Lijp toestelletje.
Niet overal, scheer en foppen bied hem aan voor €149 (waarom zou ik ook niet weten :? )
Als je toch een 2e hands wil kan je het beste kijken op een (ahum) zwarte markt. Meestal liggen daar wel goedkope prepaid toestellen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

C}{@0$ schreef op 28 augustus 2002 @ 22:08:
[...]

Niet overal, scheer en foppen bied hem aan voor €149 (waarom zou ik ook niet weten :? )
Als je toch een 2e hands wil kan je het beste kijken op een (ahum) zwarte markt. Meestal liggen daar wel goedkope prepaid toestellen.
En bij Megapool doen ze net alsof het hun eigen aanbieding is! Nu van 179 voor 139 euro, stelletje oplichters.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:11:
[...]

En bij Megapool doen ze net alsof het hun eigen aanbieding is! Nu van 179 voor 139 euro, stelletje oplichters.
Megapool heeft altijd van die mooie "aanbiedingen" .

Als dat geen criminelen zijn dat weet ik het ook niet meer.

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
[off topic]ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat iemand z'n telefoon bij de megapool koopt :P maja.. [/off topic]

kijk ook es op www.gsmstunter.nl, hebben ze vaak ook gratis abbo's enzo.. :D

Verwijderd

In een foldertje van twee dagen terug 'Siemens C35i voor 89 EUR op=op'
Provider staat er niet bij. Was van Tfortelecom.
Pagina: 1