Wie kent een goedkope hardware zaak in zoetermeer?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 21:37
Wie kent een goedkope hardware zaak in zoetermeer?

Alvast bedackt enso ;)

DAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

waarom niet gewoon via inet?? ken eigenlijk alleen powerline in zoetermeer en das een kut zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4155

Wat voor hardware zoek je eigenlijk?
www.powerline.nl
www.sww.nl
aci computers

Zijn allemaal wel "normaal duur" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12324

Nou, powerline is met de meeste hardware wel een paar tientjes goedkoper dan de concurrent, maar je moet er geen complete pc bestellen (of zelf inelkaar zetten) want als je een probleem hebt wat iets moeilijker is dan een nieuw besturingssysteem installeren dan kan je het verder wel vergeten dat de TD het voor je kan oplossen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 17:23
Powerline zuigt!!!!!!!!
Echt waar, al meerdere jaren loop ik er af en toe even binnen, en nog nooit kennis van zaken aangetroffen, of echt goeie prijzen voor een MEERENDEEL van het assortiment.
Soms zijn er wel dingen redelijk goedkoop, maar meeste niet.
SWW ALL THE WAY!!
Klein zaakje achter/naast ACI. Beetje vreemde winkel, maar verder heel OK

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkagain
Ja tis mij ook opgevallen de prijzen daaro. Vink niet goedkoop. Dus dat word kast en beeldscherm daar hale en de rest kope bij norrod (heb ik 5% korting) en meenemen...

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13965

sww heeft wel een leuk soltek multiplier instelbare mobo, powerline sneaky goedkoop, inderdaad hele dure systemen die goedkoop lijken zonder screen, CPU express goedkoop(waar veel mensen naar zoeken in BV prijsvergelijkings sites) en MOBO mega duur daaro ... maar soms wel leuke beursprijzen.
Dostech (tegenoverpowerline)= k.u.t
Vobis = nix

Kijk anders bij 079.pagina.nl veel computer winkels ..

Als je een goeie kan vinden , zet dan hiero

Zmeer sucks
Greetz uit Zmeer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 17:23
Haha DosTech is een lachertje.
Als het bij Powerline (wonder boven wonder, bij gebrek aan beter) erg druk is, is er geen kip in de winkel bij Dostech om de hoek.
Die mogen wel eens wat doen aan hun marketingplan, ze verkopen niet eens los DIMMetjes.
En personeel kraakt eigen baas af....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkagain
ja klotezooi qua computerzaken in zoetermeer.
mah ja tis niet anders

DAD
Pagina: 1