2e monitor aansluiten op mijn geforce 4

Pagina: 1
Acties:

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Ik heb dus een 19" philips Brilliance op 1280x1024@85hz, een Tulip 800x600 14 inch monitor en een Geforce 4 ti 4400 leadtek kaart.

Ik krijg Nview wel aan de gang, maar ik krijg geen verschillende resoluties op de biede monitoren. Zodra ik namelijk Nview inschakel, krijg ik een fucked up beeld op mijn 2e monitor, omdat die de resolutie niet aankan. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? alvast bedankt?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 14:54
je hebt bij Instellingen, onder beeldschermeigenschappen als het goed is dan 2 beeldschermen staan ... als je dan op nummer 1 of 2 klikt, dan komt daaronder te staan welke monitor dat is als het goed is ... en dan kan je op die manier de resoluties aanpassen als het goed is ... zijn 2 verschillende schuifbalkjes voor de resolutie dan ...

Succes d'r mee

• kreator

kreator

Topicstarter
Helaas zie ik daar alleen de vernieuwingsfrequentie staan. Ik wil dus op de ene monitor 1280x1024 en op de andere 800x600....

Of wil ik nu te veel?

• kreator

kreator

Topicstarter
Ik heb het nu wel voor elkaar dat ik dus beide schermen op 800x600 heb, en op de ene een andere refreshrate.... :)
Nu alleen nog de resolutie....want 800x600 is aardig beroerd op een 19" :P

• kreator

kreator

Topicstarter
...niemand?

• kreator

kreator

Topicstarter
aaaaaah....ik ben alweer wat wijzer.. 8)

Het moet dus mogelijk zijn. Ik mis echter een onderdeel in de properties van mijn display settings, waardoor ik het miste. VOlgens de nvidia website met er namelijk een 2e monitor bijkomen in de properties van je display. Ik kreeg deze 2e monitor alleen bij Twinview options te zien, dus niet bij de gewone settings. Vandaar dat ik het niet kon vinden! :P

Iemand een idee hoe ik die 2e monitor in de gewone display settings tevoorschijn kan toveren?

Alvast bedankt...

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Investig8or

What goes up, could come down

Euhm , welk os draai je?Bij xp hoort tie em zelf te herkennen , doet ie bij mij ook.Anders toevoegen met nieuwe hardware in het configuratiescherm?

Idiocracy: it is real!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 13:13
Of even in de properties van je display klikken op beeldschermen detecteren...
Pagina: 1