hallo allemaal. Ik heb een probleem:
Mijn computer crashed regelmatig bij sommige spellen. Ik wordt dan terug gezet in windows (zie mijn bureaublad). Ik heb deze computer sinds vier weken en hij doet het vanaf het begin. Windows 98 draait verder heel stabiel (is tot nu toe niet vast gelopen). Maar als ik warcraft 3 wil spelen (legaal) loopt hij na een tijdje vast. Dit varieerd van 2 minuten tot 30 min. Ik heb nog nooit een potje helemaal uitgespeeld. Unrealtournament draait daarin tegen een stuk stabieler alleen loopt soms ook vast (het zelfde effect). Als ik terug ben gezet in windows doet alles het verder nog perfect behalve dat het spel niet meer draait.
Als ik bij warcraft/errors kijk staat er dit:
This application has encountered a critical error:
FATAL ERROR!
Program: E:\WARCRAFT III\WAR3.EXE
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 0167:B02F8E61
The instruction at '0xB02F8E61' referenced memory at '0xFFFFFFFF'.
The memory could not be 'read'.
------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------
Stack Trace (Using DBGHELP.DLL)
**** Couldn't load DBGHELP.DLL, error: 1157
Ik heb een:
amd athlon 1,4 ghz
asus gforce 4 ti 4400
512 ddr ram (laten testen bij norrod was ok)
soundblaster live 5.1
Ik heb de nieuwste bios versie, alle updates voor mijn videokaart (Detonator ed), alle updates voor mijn geluidskaart en heb direct x 8.1. Ik heb ook alles geprobeerd wat er op de site van blizzard stond.
Verder heb ik het probleem dat als mijn computer vast zit en ik hem uit wil zetten door mijn aan uit knop 5 sec in te houden hij uit gaat en gelijk weer aan
. ligt dit aan mijn voeding?
Heeft iemand suggesties wat het zou kunnen zijn? (ik weet niet zo geweldig veel van computers en helemaal niks van de bios, die heb ik laast nog verkloot en hij moest gehot flashed worden
)
Mijn computer crashed regelmatig bij sommige spellen. Ik wordt dan terug gezet in windows (zie mijn bureaublad). Ik heb deze computer sinds vier weken en hij doet het vanaf het begin. Windows 98 draait verder heel stabiel (is tot nu toe niet vast gelopen). Maar als ik warcraft 3 wil spelen (legaal) loopt hij na een tijdje vast. Dit varieerd van 2 minuten tot 30 min. Ik heb nog nooit een potje helemaal uitgespeeld. Unrealtournament draait daarin tegen een stuk stabieler alleen loopt soms ook vast (het zelfde effect). Als ik terug ben gezet in windows doet alles het verder nog perfect behalve dat het spel niet meer draait.
Als ik bij warcraft/errors kijk staat er dit:
This application has encountered a critical error:
FATAL ERROR!
Program: E:\WARCRAFT III\WAR3.EXE
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 0167:B02F8E61
The instruction at '0xB02F8E61' referenced memory at '0xFFFFFFFF'.
The memory could not be 'read'.
------------------------------------------------------------------------------
Stack Trace (Using DBGHELP.DLL)
**** Couldn't load DBGHELP.DLL, error: 1157
Ik heb een:
amd athlon 1,4 ghz
asus gforce 4 ti 4400
512 ddr ram (laten testen bij norrod was ok)
soundblaster live 5.1
Ik heb de nieuwste bios versie, alle updates voor mijn videokaart (Detonator ed), alle updates voor mijn geluidskaart en heb direct x 8.1. Ik heb ook alles geprobeerd wat er op de site van blizzard stond.
Verder heb ik het probleem dat als mijn computer vast zit en ik hem uit wil zetten door mijn aan uit knop 5 sec in te houden hij uit gaat en gelijk weer aan

Heeft iemand suggesties wat het zou kunnen zijn? (ik weet niet zo geweldig veel van computers en helemaal niks van de bios, die heb ik laast nog verkloot en hij moest gehot flashed worden