PC --> TV

Pagina: 1
Acties:

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 15:59
Ik heb een Guillemot cougar video edition 32MB AGP...
deze verbind ik vanuit de kaart met een s-vhs kabel , samen met een kabel uit m'n geluidskaart naar een scart.
Deze scart steek ik achteraan de tv of video.
Als ik deze in de video steek, restart m'n pc (zodat het beeld doorgestuurd wordt naar tv) dan krijg ik een tijdje beeld en dan valt het weer weg.
Steek ik deze achteraan de TV, dan vind ik nergens het kanaal waar beeld toekomt.
Wat doe ik verkeerd?
Tv is een Bang & olufson, videorecorder een philips.
Is er ook geen programma waar ik eerst alles op pc instel en dan op knop druk dat het dan pas beeld doorstuurt? Want vanaf beneden roepen "een beetje naar links" met muis is nogal onhandig.

• Gizmoke
Heb "De grote tv-out FAQ" doorgelezen, en heb alles gedaan wat er stond.
Tvtool werkt nu ook onder xp, maar dan zit ik dus nog steeds met het probleem, dat de tv het signaal niet ontvangt, heb alle kanalen al geprobeerd.

Verwijderd

Heb je ook het videokanaal gebruikt met zo'n vaag tekentje, een vierkantje met een pijltje naar buiten eraan, dan moet je tv, je scartaansluiting gaan gebruiken, als het goed is.

• Gizmoke
Er is wel zoiets als AV, dit heeft ook met scart te maken, video zit hier op aangesloten
Ik ga nu pc via die scart aansluiten en dan op videokanaal zetten. Eens zien wat dat geeft.