Toon posts:

lelijkste vakantiehoer 2

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml]Lelijkste vakantiehoer [ PICS][/rml]

Ik heb het hier best naar mijn zin. En zoek in principe ook geen ruzie. Maar op dit gebied hebben we een meningsverschil. Oke ik ben het ermee eens dat het woord hoer niet helemaal kan. Even niet over na gedacht bij het posten. Maar het gaat mij er meer om. Dat over van alles en nog wat wordt gezeurd hier. Dit mag niet, en dat mag niet. Je moet ongeveer een meter dik regelement hebben doorgelezen voordat je een keertje kan posten. Dit is wat overdreven, maar haalt voor mij de lol van het posten eraf. Ik gebruik tweakers best vaak, vooral als naslagwerk voor als ik een probleempje met mijn pc heb. Ik geef toe, regels zijn er om orde te houden. Maar in sommige gevallen vind ik dat ze te streng worden nageleefd. En dat haalt de lol er vanaf.

Ik zit hier niet om een ban te vragen ofzo, maar wil jullie ervan op de hoogte stellen dat ik dit een onwijs handig forum vind. Maar dat ik er vroeger veel meer lol aan beleefde.

Nog een zwak punt. Wij hebben een meningsverschil, over het feit dat een topic dicht is. Oke, ik leg me erbij neer dat er niks aan te doen is. Maar er wordt nog snel even door een mod gepost in lieve adjes. Maar ik kan er niet meer op reageren omdat het topic in lieve adjes dicht is. Onwijs laf. Als een mod nog een opmerking heeft tegen mij, moet ik toch minstens de kans krijgen om daar op te kunnen reageren. En die kans is mij niet gegeven. Ik moet doormiddel van dit tweede lieve adjes topic melden wat ik ervan vind. Vind ik erg jammer.

Maar goed, dit wilde ik even kwijt.
Ik blijf graag nog hier rondlopen en bedoel dit zeker niet als flames ofzo. Maar is gewoon mijn mening over hoe het er hier aan toegaat. Met name is SG en HK.
Ik wil het hier verder bij laten, en mijn excuus aanbieden als ik mensen beledigd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Of je mailt gewoon even naar gathering@tweakers.net of bemiddelaar@tweakers.net, als je dit persé kwijt moet :). Je andere LA-topic gaat natuurlijk niet voor niets dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Wat een ROFLMAO bigtime actie dit!
Boesboes, doe effe chill en ga effe een potje snaken in Sneek ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik ben met stomheid geslagen!
Wat een onzintopic zeg, en dan helemaal als er door de topicstarter van dat onzintopic tot 2x toe! een topic in LA wordt geopend omdat hij niet begrijpt dat deze gesloten is.
waar zit je verstand, vraagt i2Paq zich af :X

Hoop dat je later je dochter eens thuis krijgt met de mededeling dat ze door een, in mijn ogen snotneus, van 17 jaar voor vakantiehoer is uitgemaakt.
Kijken of je dan ook zo'n lol hebt.

Sorry voor de misschien wat harde toon, maar hier zakt echt mijn broek vanaf! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik deed dat topic tegelijkertijd dicht als dat ACM repliede...

maar het is redelijk duidelijk. Je hoeft helemaal geen 2 meter dikke reglementen te hebben gelezen, het enige wat we vragen in de HK zijn een paar regeltjes, en verder is alles met je gezonde verstand te doen. Dat gezonde verstand van je zorgt ervoor dat je ff nadenkt voordat je meisjes ongevraagd hier gaat posten, maar het ergste nog als vakantiehoer bestempelen (kan het nog denigrerender?)

verder worden je excuses natuurlijk wel geaccepteerd...

en als je klachten over SG of HK hebt, dan kunnen die best besproken worden, mits een beetje goed onderbouwd en vriendelijk geformuleerd. Ben heus wel bereid dan een discussie aan te gaan hoor :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27

Sport_Life

Solvitur ambulando

je gaat niet zomaar meisjes hier voor hoer uitmaken.

Punt. Je mag blij zijn dat het hier bij blijft, want ik had serieus een dagban in gedachten...
:X

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

leg eens uit wat je bedoelt? als je bedoelt dat ik dat doe om even machtsgeil te doen, heb je het mis. Wou alleen maar duidelijk maken, dat ik het nogal merkwaardig vind dat de topicstarter zelfs nog vraagt om het topic open te doen, omdat het geen reden was... ik wil alleen maar aangeven dat het dichter tegen een ban aanzat, dan dat het topic weer open ging.

Maar je kunt het natuurlijk ook altijd op zn slechtst interpreteren ;) Of bedoelde je het anders?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27

Sport_Life

Solvitur ambulando

LuNaTiC schreef op 28 augustus 2002 @ 19:18:

[...]

leg eens uit wat je bedoelt? als je bedoelt dat ik dat doe om even machtsgeil te doen, heb je het mis. Wou alleen maar duidelijk maken, dat ik het nogal merkwaardig vind dat de topicstarter zelfs nog vraagt om het topic open te doen, omdat het geen reden was... ik wil alleen maar aangeven dat het dichter tegen een ban aanzat, dan dat het topic weer open ging.

Maar je kunt het natuurlijk ook altijd op zn slechtst interpreteren ;) Of bedoelde je het anders?
Mja, beetje onnodige reactie misschien van mij, iets te snel dit topic gelezen, ik dacht dat topicstarter ban uitlokte...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 16:34
hm, interessante topictitels in LA tegenwoordig :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eMAeRCe schreef op 28 augustus 2002 @ 19:21:
[...]

Mja, beetje onnodige reactie misschien van mij, iets te snel dit topic gelezen, ik dacht dat topicstarter ban uitlokte...

ah oke ;) snappen we mekaar weer tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:58:
[rml]Lelijkste vakantiehoer [ PICS][/rml]
Dat over van alles en nog wat wordt gezeurd hier. Dit mag niet, en dat mag niet. Je moet ongeveer een meter dik regelement hebben doorgelezen voordat je een keertje kan posten. Dit is wat overdreven, maar haalt voor mij de lol van het posten eraf.

Wie VRAAGT jou om hier te posten dan ? Ik bedoel, als het allemaal van dat soort hoogstandjes als waar het om begonnen is worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, als we geilen op lelijke vakantiehoeren gaan we toch gewoon naar uglypeople punt com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

en deze gaat dicht ivm dit topic:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

lunatic@tweakers.net is bereikbaar voor je commentaar. LA topics gaan niet voor niets dicht. En lees ook dat linkje van mij even

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.