Hotmail vaart wel bij W32/Duni.worm.b

Pagina: 1
Acties:

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 23:44
Ik ontvang dagelijks een stuk of 4 mailtjes in m'n junkmail folder die besmet zijn met dit virus, van verschillende afzenders.

De attachments van deze mails zijn altijd +/- 318k groot, waardoor m'n account nogal snel vol zit.
Saillant detail: Als je account vol zit kun je geen mail meer ontvangen!

Het zou mij niet verbazen als Hotmail het niet zo nodig vindt om op te treden tegen dit virus omdat ze fijn van de gelegenheid gebruik kunnen maken om reclame te maken voor hun (betaalde) dienst MSN Extra Opslagruimte. :(

Meer mensen met dit probleem??

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik denk niet dat MicroSoft het leuk vind dat hun servers onnodig door deze virusmails bezig gehouden worden hoor. En die reclame is het risico van gratis diensten. Voor niets gaat de zon op he :)

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ik vind dat ze die mails die met een virusattachment aankomen schoonmaken goed (ze verwijderen het attachment); maar dat de mail achteraf nog steeds dezelfde grootte heeft als ervoor :/

• Ronald Koeman
WOmBaT schreef op 28 augustus 2002 @ 19:01:
Ik vind dat ze die mails die met een virusattachment aankomen schoonmaken goed (ze verwijderen het attachment); maar dat de mail achteraf nog steeds dezelfde grootte heeft als ervoor :/
Juist, dat vind ik dus ook!
sdomburg schreef op 28 augustus 2002 @ 18:58:
Ik denk niet dat MicroSoft het leuk vind dat hun servers onnodig door deze virusmails bezig gehouden worden hoor...
Nog een argument voor het filteren van die troep :)

Verwijderd

G0009 schreef op 28 augustus 2002 @ 19:25:
Nog een argument voor het filteren van die troep :)
Als die mailtjes in je junkmail folder staan, dan tellen ze helaas ook gewoon mee voor de totale opslagruimte ;(

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:53:
[...]

Als die mailtjes in je junkmail folder staan, dan tellen ze helaas ook gewoon mee voor de totale opslagruimte ;(
Dat is dus het punt: Als hotmail deze attachments filtert en verwijdert zou het probleem zijn opgelost.

Verwijderd

Ik block alle afzenders van die virusmails dat is een erg effectieve manier om er vanaf te komen, zo ben ik ook van 35 yaha mails /dag naar 0 gegaan, dus dat moet met dit virus ook lukken.

Verwijderd

Denk trouwens niet dat hotmail moetwillig virusmails gaat versturen of door laat gaan, aangezien dat bij de wet verboden is, niet dat MS zich daar iets van aantrekt, maar toch.

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik krijg de laatste tijd vaak spam van mezelf in mijn hotmail inboix. Heb maximaal protection aanstaan en krijg gewoon spam van <mijnusername@hotmail.com> en <mijnusername>, die laatste dus zelfs zonder een echt e-mail adres. Erger nog: deze spam gaat ook naar adressen in mijn addressbook. Dit alles online - zonder OE of wat dan ook!

Iemand dezelfde ervaringen?

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik krijg laatste tijd ook veel virus mailtjes. Allemaal rond de 40kb groot, en ze hebben in de afzender steeds andere e-mail addres. Soms zelfs van de mail deamon van Hotmail en die kan je niet blocken :(

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

wmvink schreef op 28 augustus 2002 @ 22:56:
Ik krijg de laatste tijd vaak spam van mezelf in mijn hotmail inboix. Heb maximaal protection aanstaan en krijg gewoon spam van <mijnusername@hotmail.com> en <mijnusername>, die laatste dus zelfs zonder een echt e-mail adres. Erger nog: deze spam gaat ook naar adressen in mijn addressbook. Dit alles online - zonder OE of wat dan ook!

Iemand dezelfde ervaringen?
Er zijn genoeg virussen die geen OE nodig hebben. En netjes de adressen uit je TEMP INTERNET FILES folder halen of uit je MSN.

Dus als ik jouw was zal ik eens een keer gaan scannen

try this: www.housecall.nl

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Ik ontvang dagelijks een stuk of 4 mailtjes in m'n junkmail folder die besmet zijn met dit virus, van verschillende afzenders.
Kies er dan voor om die map automatisch te legen, scheelt mij ook zo`n 20 virussen per dag :)

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 13:19:
[...]

Kies er dan voor om die map automatisch te legen, scheelt mij ook zo`n 20 virussen per dag :)
Wow, dat ga ik doen, wist eigenlijk niet dat dat kon :+
Pagina: 1