"I sit in my room and imagine the future."
Hmm Anton was net ietsje sneller
Bericht hierboven
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zeik mij maar, af, lekker makkelijk! :([/quote]Inderdaad, slome !
Hej euh zou je jezelf niet eens naar de /dev/null kwakken???
Bericht hierboven
Op dit moment zit ik in Windows te werken... :+>:)
[Offtopic]
MEUH!!
[Offtopic]
MEUH!!
euh denkdenk
Format c: /u is ook wel een leuke
En anders kan je altijd nog eens proberen door de draaiende fan van je voeding heen te plassen zonder morsen
<=- Zo'n gevoel zo'n beetje schat ik
Format c: /u is ook wel een leuke
En anders kan je altijd nog eens proberen door de draaiende fan van je voeding heen te plassen zonder morsen
Bericht hierboven
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Format c: /u is ook wel een leuke :P[/quote]Daar staat nu net het minst belangrijke op!
Windhoos staat op K: Alle CampusNet shares (40 GB HDD, zo'n 12 GB vol) staan op D:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En anders kan je altijd nog eens proberen door de draaiende fan van je voeding heen te plassen zonder morsen
>:)[/quote]Tja, zoals een echte Tweaker doet, alleen dan wanneer ook het moederbord in niet-geleidende koelolie ligt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>|:( <=- Zo'n gevoel zo'n beetje schat ik :P[/quote]Ehhh nee.... Net 10,50 met poker schuld gestaan en dat door een en dezelfde persoon, die overigens nu nog steeds op winst staat, kwijtgescholden gekregen. :):)
Pagina: 1