Toon posts:

Lelijkste vakantiehoer [PICS]

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml]Lelijkste vakantiehoer [ PICS][/rml]

Dit topic is dichtgegooid. Zogenaamd omdat het smakeloos is. Dat is nogal een persoonlijke beoordeling. Meerdere mensen hebben gereageerd en vonden het wel leuk. Ik heb met mijn post geen regels geschonden, en omdat een of andere mod het smakeloos vind moet het dicht.

Ik wil daarom u vriendelijk verzoeken het topic weer open te doen, of een betere reden te verzinnen om hem dicht te doen.

Greetz boesboes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hehe lol

hij blijft gewoon dicht. Ik neem aan dat die meiden jou geen toestemming hebben verleend om ze zomaar hier en public voor 'hoer' uitgemaakt te hebben?

Dat lijkt me reden genoeg. Schluss.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Iemand zijn/haar foto posten en uitmaken voor hoer, wordt hier op GoT als smakeloos ervaren.
Met genuanceerder taalgebruik had je betere kansen gehad.
Trouwens, het groeten onder een post is ook 'not done'

Hmmm, ik verdenk Lunatic ervan stiekem zijn post voor andere posters te proppen in de DB ;) , of ik moet sneller typen natuurlijk

[ Voor 0% gewijzigd door MrE op 28-08-2002 18:41 . Reden: doe mij een pizza marghareta ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik ben het met BoesBoes eens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand door dit topic geschokt zou raken, of dat het iemand zou kwetsen.
Ik kom vaak topic's tegen die ik veel minder vind kunnen, dat is natuurlijk een ook een persoonlijke mening, maar toch.

Ik vind in iedergeval wel dat er misschien wat beter uitgelegd kan worden waarom dit topic is dichtgegooid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik een nieuw topic openen, met hetzelfde onderwerp. Maar het woord hoer weglaten. Als daar zo moeilijk over gedaan wordt.

pfff, gezeur hier altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:40:
Dan zal ik een nieuw topic openen, met hetzelfde onderwerp. Maar het woord hoer weglaten. Als daar zo moeilijk over gedaan wordt.

pfff, gezeur hier altijd
Blijf dan weg, ik heb nergens in mijn overeenkomst met mijn ISP gezien dat ik verplicht ben op GoT te komen. Ik denk dat jouw ISP je dat ook niet verplicht.
Anders even een advocaat in de arm nemen, want dat zouden namelijk onregelementaire voorwaarden zijn.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je bent niet op de hoogte van de rechten mbt foto's (op het internet) publiceren zeker?
Als je mensen fotografeert (of waar "beeldrechten" (portretrecht oa) op zitten dan ook, bijv als je een foto van een gebouw publiceert) moet je daar in principe de rechten voor verkrijgen.

Die op gebouwen is geloof ik impliciet toegekend tenzij anders vermeld en wel een beetje afhankelijk van de situatie.
Die voor mensen is impliciet niet toegekend (afhankelijk van de situatie/foto etc, maar deze lijkt me daar niet aan te voldoen).

Dit is voor zover ik weet, dus correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je gaat niet zomaar meisjes hier voor hoer uitmaken.

Punt. Je mag blij zijn dat het hier bij blijft, want ik had serieus een dagban in gedachten...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.