Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lig het nu aan mij of ?

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Lijkt het er alleen maar op dat tegenwoordig heel veel mensen hun reactie editten omdat ze een onterechte Tag aan hun posting gekoppeld krijgen ? (vaak niet alleen hun eigen mening, maar terecht)

Wat ik veel voor zie komen zijn onterechte :

- First post
- Dubbelpost

Begrijpen mensen ook na de mooie FAQ nu nog steeds niet dat :

Een "First Post" ook daadwerkelijk alleen maar voor de eerste post is...

Een "dubbelpost" niet het knippen en plakken van andersmans verhaal in een eventuele andere textuele vorm is, maar dat die voor de "hangende muisknop" symptomen zijn ?

Ik denk dat je de FAQ tot leesvoer _MOET_ verplichten, voordat iemand uberhaupt MAG modereren.

Tevens denk ik dat het ook handig is dat het "moderatie-examen" snel ingevoerd gaat worden.

Volgens mij stijgen de klachten (in de reacties) namelijk best wel rap...

Aannames zijn fataal.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Is mij ook opgevallen. Dat zag je ook vlak voor de invoering van het nieuwe modsysteem: veel klachten over moderaties in reacties.
Die onterechte 'First post' beoordelingen kunnen ook worden veroorzaakt door modden op een niveau hoger dan 0. Elke die-hard 8-) moderator heeft toch -1 ingesteld?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is nog erger. Ik heb pas nog eens een Dubbelpost gehad terwijl ik een aanvulling deed op wat iemand anders zei. En dat vermeldde ik ook nog duidelijk erbij. ;(

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Heb ik ook meerdere keren gezien. Er wordt blijkbaar gedacht dat als je meer dan 1 reactie in een thread zet dat dat beoordeeld moet worden met '-1 dubbelpost'. Duidelijk geval van roekeloos modden zonder de FAQ te lezen.