Toon posts:

Externe brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me een goede externe CD-RW aanbevelen? Prijs is onbelangrijk, het is niet voor mezelf. :)

Dank jullie wel.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Volgens mij zijn die van Freecom wel goed.
Check this

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Dark

who tweaked the light?

Ik heb een freecom parport 6x brander maar ben niet erg tevreden. Door de par interface wordt de functionaliteit nogal beprekt, programma's als clone-cd werken er niet mee. Lezen doet de drive op 20x maar dat kan de interface niet aan, dus gaat in werkelijkheid veel trager, en hoor je de drive vaak up/down spinnen tijdens b.v. het kopieren van grote bestanden. Omdat er een gewone ricoh ide in zat heb ik die maar uit de freecom extern verpakking gehaald en als normale drive op een ide kabel aangesloten, want dat werk toch echt veeeel beter. Als je wilt kan je voor een habekrats die par kabel+behuizing van me overnemen, en daar zelf een 6 speed writertje naar keuze in hangen... voor het backuppen van normale data kan het toch handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Hey, bedankt hoor, maar het probleem is al uit de wereld. Het wordt toch iets interns.

M'n buurman had geen plaats voor DVD en CDRW, maar je hebt tegenwoordig aardige combo dingetjes. Het wordt een Ricoh pm9120.