't had zo'n mooie foto kunnen worden....

maar dit is een beeeeetje jammer....
Wie verklaart mij de gele streep?
Toestel: Sony DSC-S75. Verder nooit problemen mee

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
[ Voor 0% gewijzigd door Mir op 28-08-2002 18:22 . Reden: Nieuwe foto gemailed ]
thx!Mir schreef op 28 augustus 2002 @ 18:18:
Dit komt inderdaad door die zon.
Die is op die plek waarschijnlijk zo sterk geweest dat het corriseren van je pixels niet meer correct konden lopen.
Mijn digi cam (c220) haalt bijvoorbeeld ook zelf de 'ster-vorming' uit lampen, soms handig..soms niet
Hier ging jouw camera even over z'n nek!
[edit]
You've got mail!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
meer van de Nuon ofzoAaargh! schreef op 28 augustus 2002 @ 19:44:
Geheime boodschap van aliens !
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
De Nuøn dan, 't was in Denemarken

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Heb hem idd eerst bewerkt met de clonestamp.... en toen de plek een beetje geblured. Daarna een extra flare eroverheen gezet. En unsharp mask gedaan. Voila !Korakal schreef op 29 augustus 2002 @ 10:38:
[...]
Jij hebt ook nog extra lensflare toegevoegd, zie ik dat goed?
Nou wil ik graag het origineel zelf ook zo'n streep-removebehandeling gaan geven, met welke PS7 tool doe ik zoiets (ben niet zo thuis in PS)...
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq