4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het enigste wat een geheugenkaartje doet is 1tjes en 0letjes opslaan.
Als je hem via een card reader aan de pc hangt dan zou je er gewoon een exe op kunnen dumpen dus iets over geunlockt moet worden
Bij CF kaarten kan het zo zijn dat het ene merk bij grote formaten minder compatible is maar voor de rest maakt het niet uit wat je er op dump lijkt mij.
Als je hem via een card reader aan de pc hangt dan zou je er gewoon een exe op kunnen dumpen dus iets over geunlockt moet worden
Bij CF kaarten kan het zo zijn dat het ene merk bij grote formaten minder compatible is maar voor de rest maakt het niet uit wat je er op dump lijkt mij.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Als je bij een bepaald merk camera hun merk geheugen moet gebuiken kan dat misschien zijn omdat ze dat garanderen dat dat werkt. Gewoon proberen, meestal werkt het wel. CF = CF
Soms kan het zijn dat een camera niet een bepaalde grote van geheugen aankan, ik heb een oude HP c200 die kan geen kaart aan van 128 MB en 64 MB geeft af en toe problemen.
Soms kan het zijn dat een camera niet een bepaalde grote van geheugen aankan, ik heb een oude HP c200 die kan geen kaart aan van 128 MB en 64 MB geeft af en toe problemen.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Okiedokie, dan wordt het dus gewoon 256MB D.E.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
snelheid maakt ook vaak uit!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Alleen sommige Olympus camera's hadden de functie dat je alleen met een Olympus Smartmedia je de panorama mode kon gebruiken. Met een cardreader en een hexeditor kon je andere SmartMedia kaarten zich laten identificeren als Olympus.
Voor de Canon Powershot A40 mkat het idd niks uit.
Voor de Canon Powershot A40 mkat het idd niks uit.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1