Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Volgens de handleiding van de EPIA zit er alleen een WOM (Wake-up On Modem) connector op. Helaas geen WOL dus.
SJIT. Iemand een idee wat nu het makkelijkste is?
situatie:
Ik heb de VIA EPIA in de woonkamer [rml][ CM] VIA EPIA mod -> Alu + Plexi in Hifi Look 400k[/rml] en die staat vaak maar niet altijd aan. Als ie niet aanzit en ik zit op zolder (daar staat de rest van me compu's), dan wil ik niet helemaal naar beneden lopen om dat ding aan te zetten......
mogelijke oplossing:
- extra schakelaar op de powersw en die naar boven doortrekken?
- ??????????????
situatie:
Ik heb de VIA EPIA in de woonkamer [rml][ CM] VIA EPIA mod -> Alu + Plexi in Hifi Look 400k[/rml] en die staat vaak maar niet altijd aan. Als ie niet aanzit en ik zit op zolder (daar staat de rest van me compu's), dan wil ik niet helemaal naar beneden lopen om dat ding aan te zetten......
mogelijke oplossing:
- extra schakelaar op de powersw en die naar boven doortrekken?
- ??????????????
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Gewoon aan laten? Het vreet toch weinig energie? 
Serieus: probeer anders uit te pluizen hoe WOM werkt, dan kun je een ouwe 56K modem in je PC pleuren en een foonkabeltje trekken
Serieus: probeer anders uit te pluizen hoe WOM werkt, dan kun je een ouwe 56K modem in je PC pleuren en een foonkabeltje trekken
[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 29-08-2002 08:17 . Reden: typo ]
of gewoon met je mobielefoon naar je modem bellen.BalusC schreef op 29 augustus 2002 @ 08:17:
Gewoon aan laten? Het vreet toch weinig energie?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zit geen modem in..... dat de pest. Het ding heeft een PCI slot, maar dat gebruik ik niet, geen ruimte voor..... Maar ik zal toch eens kijken of ik een oude hele kleine modem kan vinden...... ff bellen dat kan wel idd......
Maar ik vind het zo vreemd... bijna ieder mobo met onboard NIC heeft wel WOL.... en deze niet.... da's bagger! (verder welk fijn mobo, maar jammer dat net dit er niet opzit)
Maar ik vind het zo vreemd... bijna ieder mobo met onboard NIC heeft wel WOL.... en deze niet.... da's bagger! (verder welk fijn mobo, maar jammer dat net dit er niet opzit)
Volgens de laatste bios-versie-readme zou er "een" wol probleem opgelost zijn. Weet alleen niet of het de jouwe ook oplost :-)
http://www.viavpsd.com/product/Download.jsp?motherboardId=21
http://www.viavpsd.com/product/Download.jsp?motherboardId=21
Ja, da's Boot on LAN. Maar dat betekent volgens mij dat ie alle files van LAN haalt om op te booten..... en ik wil m wakker maken via LAN!
en mijn probleem is vooral dat ik er nergens wat over lees! Nergens staat iets over WOL (in het BIOS, manual, VIA site) dus ik ben bang dat het er niet opzit en daar baal ik van. Ik snap het ook niet want het is zo ontzettend standaard.....
en mijn probleem is vooral dat ik er nergens wat over lees! Nergens staat iets over WOL (in het BIOS, manual, VIA site) dus ik ben bang dat het er niet opzit en daar baal ik van. Ik snap het ook niet want het is zo ontzettend standaard.....
Pagina: 1