Toon posts:

Lite-on LTR-40125s max speed 24x in nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren m'n nieuwe brander binnen gekregen en vandaag zegt nero 5.5.9.0 dat ie maar maximaal 24x kan branden.
Ook kan ik niet meer testen voor t branden, of komt dit omdat ik smart burn aan gezet heb?

• Bastjean
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 17:26

Bastjean

Lynk01 sinds 01okt '21

Smart burn zorgt er volgens mij voor dat bekeken wordt welke snelheid het cdr'tje maximaal aan kan. Als je dit dus uit zet kun je hogere snelheden halen, maar zijn fouten mogelijk. Welke snelheid wordt door jou cdr fabrikant maximaal gegarandeerd?

Bastjean

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Probeer een CD van een ander merk.

Aye aye captain

Verwijderd

Komt omdat de cd's maar tot 24x gecertificeerd zijn. Als je dit uitzet kun je op een hogere snelheid branden. Het kan dan echter fout gaan.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zet smartburn uit en hij doet et wel op 40x :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

ik heb een soortgelijk probleem , maar bij mij is het zeker niet de smartburn , staan trouwens een hoop suggesties in dit topic die je eens zou kunnen proberen werken misschien bij jou wel , succes.

LiteOn 48 Speed wil niet branden

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelost inmiddels. Ik heb Nero ff gedeinstalleerd en toen helemaal opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het wel weer goed. Ik ga van de week even een paar goede cd's halen die die brandsnelheid ondersteunen en dan kijk ik of ie het op 40 speed goed doet. Die cd's die ik nu heb gaan maar tot 24 speed.
Pagina: 1