viper v550 tv-out onder w2k? hoe?

Pagina: 1
Acties:

• thehost
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 14:04
Heeft iemand software voor de Diamond Viper v550 met tv-out?! Ik heb niks op de site kunnen vinden wat ik ook onder win2k kan draaien..
Dus ik vraag me af hoe ik tv-out krijg onder win2k..?

Greetz, Martyn

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Kijk eens op:
http://come.to/tvout

Helaas werkte het niet op mijn V550 PCI onder W2K, maar dat kan ook zijn omdat ik die kaart als secondary kaart heb. (Als iemand een oplossing heeft.... mail me svp).

*insert signature here

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14
Bij mij werkt ie gewoon met de reference drivers.. uhr versie ( even kijk mode ) 6.34 voor win2k

oja ik heb dan wel een geforce maar de drivers zijn hetzelfde.. dus die even zoeken hier op tweakers en downen die zooi en dan zou het moeten werken..

Greetz Roger

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• thehost
Het werkte met dat proggie van come_to_tvout.. maar dan zou ik een paar pinnetjes van m'n monitor kabel af moeten breken.. Niet dus!
Na veel zoeken heb ik inderdaad algemene drivers van nvidia gevonden.. daar moet het dan mee lukken.. Bedankt!

Martyn

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

enige nadeel wat ik gevonden heb is dat je moet rebooten(!) om de tv-out te gebruiken.. en weer een reboot voor normaal..:(
Onder Win2k pro met Viper 550 PCI Nvidia detonator 6.27
dit vindt ik dus echt wel zwaar klote..
voor de rest werkt het goed.

Weet iemand hier een oplossing voor?

[update] probleem is verholpen met de detonator 6.34 van Nvidia, ik kan nu zonder een reboot van monitor naar TV-out :) :) [/update]

Verwijderd

Mijn Viper 550 PCI TV-out heb ik uberhaupt nog niet fatsoenlijk aan de gang weten te krijgen via S-VHS. Ook niet met dat TV-out tooltje.

Door het hele f*cking beeld blijven maar strepen scrollen... :(

Nu zit ik hier een beetje al mijn DivX-jes een op m'n brakke Target 15"-je te kijken...... :( :( :( (Last van mijn ogen Boehoe)

• thehost
Ik heb hem werkend gekregen.. niet met de algemene nvidia drivers, maar met de tv-out tool.
Moest wel een aantal pinnetjes weghalen uit m'n monitorkabel. (natuurlijk een svga m-f stekkertje gekocht, en niet m'n monitorkabel gesloopt :) ) En dan ziet het proggie de goede chipset.
Werkt nu prima! Met de tv-out tool kan ik schakelen tussen monitor en tv, en ik kan ze zelfs dual zien.. (wel allebei maar 50 hz).
Bedankt mensen!

PS. de pinnen 4, 9, 10, 12 en 15 moeten eruit.. wel voorzichtig hè!
Pagina: 1