Toon posts:

Kan niet op Counter-Strike servers komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Ik wou net Counter-Strike gaan spelen, ik logde in op een server en ik kreeg de foutmelding "You cannot connect to a server running custom game cstrike until you install the custom game". Dit gebeurde bij elke server die ik probeerde. Ik draai CS 1.5 met het Classical Map-pack erbij. Voor specs zie mijn sig. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb alles al een keer opnieuw geinstalleerd, 2 keer zelfs, dus dat helpt ook niet.

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Heb je de retailversie, of juist die andere? (Heb zelf de retail :+)
Heb je Half-Life ook (eerst) geïnstalleerd?
Istie legaal of illegaal?

Verwijderd

Topicstarter
Retailversie. Ik heb Half-Life nog niet geinstalleerd. Legale versie, het is het enige spel dat ik ooit legaal gekocht heb :+.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Probeer je via de ingame browser te connecten of via Game Spy / ASE?

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
half life installen en dan zou ie het moeten doen.

TMAXTINT

Verwijderd

ik weet het denk ik al :), je start zeker halflife op en dan probeer je een Counterstrike server te joinen???, het voordeel van de retail is dat je halflife niet full hoeft te installeren maar dat je Counterstrike apart kan draaien. dus volgens mij staat in je start menu een keuze van counterstrike zoniet moet je even in je Dir kijken van counterstrike en Counterstrike opstarten als dit niet werkt Schreeuw dan ff :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 01:46:
ik weet het denk ik al :), je start zeker halflife op en dan probeer je een Counterstrike server te joinen???, het voordeel van de retail is dat je halflife niet full hoeft te installeren maar dat je Counterstrike apart kan draaien. dus volgens mij staat in je start menu een keuze van counterstrike zoniet moet je even in je Dir kijken van counterstrike en Counterstrike opstarten als dit niet werkt Schreeuw dan ff :)
Dit antwoord kan me niet helpen. Ik heb Half-Life helemaal niet geinstalleerd. CS heeft bij mij zonder HL altijd prima gewerkt. Any other ideas?

Verwijderd

Topicstarter
FallenAngel666 schreef op 28 augustus 2002 @ 16:51:
Probeer je via de ingame browser te connecten of via Game Spy / ASE?
Ingame browser, die GameSpy troep komt er bij mij nie op.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 11:55:
[...]

Ingame browser, die GameSpy troep komt er bij mij nie op.
Dan heb je tegenwoordig best wel pech ;). Veel games gaan gamespy gebruiken. Maar probeer ff Half - Life te installen met de mod versie van CS. FF kijken wat ie dan doen.

Verwijderd

Topicstarter
apocrypha schreef op 29 augustus 2002 @ 12:14:
[...]

Dan heb je tegenwoordig best wel pech ;). Veel games gaan gamespy gebruiken. Maar probeer ff Half - Life te installen met de mod versie van CS. FF kijken wat ie dan doen.
Waar moet ik die vandaan halen dan? Ik heb ooit Half-Life Generation (Half-Life, Opfor en CS in 1 pak) gekocht en daar zit geen modversie bij.

Verwijderd

ff counterstrike opnieuw installeren. niet half life, maar gewoon alleen counter strike. (gratis te downen)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:44:
ff counterstrike opnieuw installeren. niet half life, maar gewoon alleen counter strike. (gratis te downen)
Hij heeft retail. En die is niet gratis te downen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:44:
In de topicstart staat ik alles (meaning CS en het mappack) al 2 keer opnieuw heb geinstalleerd heb. Lees voor je blaat :P.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Gooi eens alles wat je van HL/CS/whatever heb er af zowel Retail als Mod als HL zelf

installeer dan Halflife (das dus de oranje cd in je pack), download van www.strikerz.net ofzo de updates (voor HL 1110) en download CS de mod versie (1.5) heb je ook meteen de mod versie, die is gewoon beter, je kunt ook andere mods draaien en je hebt de goede wapennamen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Whahah wat een plezier hier, mijn hl cd is blauw ben ik nu l337?

OMG jij hebt retail en je kan niet spelen ? moet je mod installen :) daarom heb je natuurlijk retail gekocht |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oplossing al gevonden. Het was dat rare mappack. Daardoor kon ik het niet spelen. Mappack eraf gehaald, toen werkte alles weer. Dit topic mag dicht.
Pagina: 1