Toon posts:

Sitecom router - Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sitecom router ( DC 200 )...

Normaal gesproken werkt hij prima. Totdat... de stroom er af is geweest. Dan wil hij geen contact meer leggen met chello [ip weg] ( of chello niet met hem ). Als hij dan weer geflusht is ( 4e keer nu ) doet ie t weer.... alleen bij chello zijn ze daar niet blij mee....

[Je lijkt er alles mee te kunnen doen.. zolang de stroom er maar op blijft... Als het internet stekkertje eruit is... verliest hij het IP adres.. maar zodra het stekkertje er weer in gaat... doet hij het ook weer]

Wat gebeurt er met de router als de stroom eraf is geweest ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Rustig aan hoor, je hoeft echt je topic niet binnen 26 minuten te kicken.

Er komt vanzelf wel een antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
weet ik... alleen ik was ff smileys vergeten in me bericht :) mag je ze er zelf inplakken

Verwijderd

Is het niet zo dat die zichzelf dan gaat rebooten, en je je pc ook moet rebooten aangezien de pc inlogt tijdens het opstarten. het rebooten van die router kan wel langer dan 10 minuten duren dus, wacht ff, en als het langer duurt is er iets mis.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb ook sinds 2 weken die router..werkt verder prima (heb chello, vast IP)

maare.. kan nu niks meer verzenden op msn :(

had iets met portmappings te maken.. maar ik heb geen idee hoe dat pcies werkt op die router.. redelijk onduidelijk allemaal

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

G-PHREAK schreef op 29 augustus 2002 @ 16:17:
ik heb ook sinds 2 weken die router..werkt verder prima (heb chello, vast IP)

maare.. kan nu niks meer verzenden op msn :(

had iets met portmappings te maken.. maar ik heb geen idee hoe dat pcies werkt op die router.. redelijk onduidelijk allemaal
hier weet ik wel de oplossing voor, nieuwe firmware dowen van www.sitecom.nl dan heb je geen poort mappingen niks nodig.

het andere beats me... ik weet alleen nog te melden dat router 50 sec nodig heb om op te starten en echt geen 10 min.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Pagina: 1