Toon posts:

draait het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 192mb 100mhz sdram en ik wilde hier 192mb cas2 150mhz van maken. Binnenkort krijg ik mijn tb950 met abit-raid en het was de bedoeling dat het hier dan in kwam te draaien, dat werkt wel denk ik.

Maar ik kan mijn geheugen nu goed verpatsen en het duurt nog effe voor ik de abit en tb krijg. Kan ik in de tussen tijd dan wel al het cas2 150mhz kopen kan ik dat dan alvast gebruiken (werkend) op mijn msi-6163VA (100mhz) met p3-500@560/620

Er zijn hier al een aantal sites langsgeweest maar ik zoek het goedkoopste 150mhz wat er is terwijl het toch snel + compatible is. 133mhz mag uiteraard ook zolang het maar geweldige prestaties heeft.
Mijn 100mhz geheugen was heel goedkoop maar ik scoor in elke membenchmark dan ook heel laag :( vb sisoft sandra 176 en 181. Ik zou bij wijze van spreken wel iets van 400 en 500 willen halen.

2 prioriteiten:
- Super snel, stabiel, compatible
- Zo goedkoop mogelijk (liefts nl)

Verwijderd

Topicstarter
Jippie mijn 500e post

:) :* :+ :o

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Gefeliciteerd! :+

Alleen Mushkin, Kingston enzo draait wel op 150MHz. Ga anders gewoon voor goed PC133 geheugen dat op 133 draait. Je betaalt je lam aan de Mushkin reepjes [fl.650,-].

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daarom ik zat te twijfelen maar ik vond het uiteindelijk te duur, ik kan dat geld beter gebruiken voor een snellere proc en mobo