[TTDX] Irritante gemeenteraad!

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb net (in transport tycoon deluxe) een prachtig stationnetje gesloopt omdat ik een grotere neer wilde zetten. Nu is het weg, maar krijg ik "The Santiago local authorities refuse to allow this". Dit heeft te maken met dat mijn imago op "Appaling" staat voor dat stadje...

hoe los ik dit probleempje op?

Verwijderd

Wachten tot het beter wordt. Geld doneren helpt ook, maar alleen als het geen schade aanricht (dus niet investeren in betere wegen ed want dan worden ze zuur van opengebroken straten). En niks slopen (bomen etc) en land verhogen/verlagen in de gemeente. En zo goed mogelijk je best doen als je er treintjes oid hebt rijden.

Shit, nou krijg ik ook weer zin om het te spelen B)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Veel bomen neerkwakken. Lees: VEEL bomen. Je moet een heel gebied volplempen met die krengen, dan gaat je rating naar very poor (yay) en kun je weer verder met stadsvernieuwing.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 20:56
Wat ook leuk is om te doen is de TTDPatch - The Transport Tycoon Deluxe Patch te installeren. Deze verwijderd een aantal "beperkingen" zoals max aantal treinen grotere stations bouwen, beter afhandeling van treinen (ze komen bijna niet meer vast te zitten als je het goed ontwerpt). En nog een paar geweldige aanpasingen.
zie ook http://www.ttdpatch.com/ :) ;)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• MahRain
snakeye schreef op 28 augustus 2002 @ 20:42:
Wat ook leuk is om te doen is de TTDPatch - The Transport Tycoon Deluxe Patch te installeren. Deze verwijderd een aantal "beperkingen" zoals max aantal treinen grotere stations bouwen, beter afhandeling van treinen (ze komen bijna niet meer vast te zitten als je het goed ontwerpt). En nog een paar geweldige aanpasingen.
zie ook http://www.ttdpatch.com/ :) ;)
Thx, maar die patch draaide ik dus al (om hem op XP te draaien) :Y)

Verwijderd

MahRain schreef op 28 augustus 2002 @ 15:54:
Ik heb net (in transport tycoon deluxe) een prachtig stationnetje gesloopt omdat ik een grotere neer wilde zetten. Nu is het weg, maar krijg ik "The Santiago local authorities refuse to allow this". Dit heeft te maken met dat mijn imago op "Appaling" staat voor dat stadje...

hoe los ik dit probleempje op?
Bomen planten :)

En als het niet genoeg is, systematisch alle wegen weghalen van dat kut gehucht zodat ze blij zijn als jij een station wil bouwe ;)
(deed ik vaak uit irritatie ;) )

• MahRain
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 15:49:
[...]

Bomen planten :)

En als het niet genoeg is, systematisch alle wegen weghalen van dat kut gehucht zodat ze blij zijn als jij een station wil bouwe ;)
(deed ik vaak uit irritatie ;) )
Bomen planten werkt inderdaad... thanx allemaal _/-\o_
Pagina: 1