Toon posts:

Dino Crisis 2

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier al tweakers die deze game gespeeld hebben en wat jullie ervan vinden?

Mijn mening is dat vergeleken met dino crisis 1 en de resident evil games op de pc dat je nogal veel moet schieten om credits te verzamelen. Het mystieke van het puzzelen vind ik voor een groot deel verloren gegaan nu het meer een RPG lijkt :(

Qua omgeving en karakters ziet het er nog wel nostalgies uit vergeleken met de huidige games maar het heeft zijn charme :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
omfg, wat is dit een ballenspel
beetje rennen en dino's afknallen :|
deel 1 vond ik toch echt vele malen beter, deel 2 is echt slecht op de PC

Verwijderd

hier moet capcom idd niet aan beginnen, ze moeten gewoon doorgaan met de echte survival horror ipv deze onzin ...

Verwijderd

A R G U M E N T A T I E graag
Flame verwijderd...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 21:38 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
onderbouw dan op z'n minst waarom je dat doet :{

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 21:38 ]

Verwijderd

Oude post, maar heb hem pas geïnstalleerd (PC versie) :)
Het is veel meer actie (unlimited ammo enzo) en veel minder echt horror/adventure...
Het is ook nooit eng, tenzij je het schrikken van de zoveelste dino uit de bosjes eng noemt. Het is ook nooit moeilijk... puzzles(kan je bijna niet van spreken) zijn TE duidelijk. Sleuteltje zoeken voor een deurtje that's it.

Wat is wel leuk vind is dat de dino's terug komen. Zo blijft het altijd een uitdaging(bij bv RE komen ze niet of zelden terug en is het vrij makkelijk te backtracken).

Maar juist het feit dat je weinig ammo hebt, wordt het stukken moeilijker.(RE) Je kan als je 'hard' speelt niet eens iedereen neer knallen omdat je dan simpel weg out of ammo raakt en je het wel kan vergeten... Dodgen is dus een must.

Maar zoals ik al vaak heb gezegd oude games rulen en winnen het altijd van de nieuwe games(99%)...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

H3!N, open maar even een nieuw draadje, en gebruik daarbij de tips die in Aanvullende FAQ en policies Spielerij onder "Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic? staan ;)

De search doet het in iedergeval :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.