Planet mailserver down?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35
Ik kan niet meer in mijn mailbox komen, niet via outlook en ook niet via webmail.planet.nl :(

Ligt dit nu aan mij, of aan planet zelf?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/
28-08-2002 13:44 uur. Storing e-mail ontvangen
Door een storing kan het voorkomen dat e-mail ontvangen op dit moment helaas niet mogelijk is. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".

28-08-2002 13:01 uur. Vertraging verzending e-mail
Als gevolg van een storing is het mogelijk dat uw email met vertraging binnenkomt bij de geadresseerde. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".

28-08-2002 13:01 uur. Storing Webmail
Op dit moment is de dienst webmail, op webmail.planet.nl buiten werking. Het is daardoor niet mogelijk uw emailbox met een browser te benaderen. Onze excuses voor dit ongemak. De afdeling Techniek is inmiddels van het probleem op de hoogte en stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
Er staat een mooi knopje mededelingen op de planet site hoor ;)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35
heej, da's mooi! Nog niet gezien! :)

Verwijderd

Nu dus wel. :)

Dit topic is gesloten.