Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ikke wil verder
BTW hoe was the LAN party in Nijmegen?
I
ik kan je wel vertellen hoe die LAN was! Het was echt geweldig, echt leuk. Hoop te leechen enzow. Dus next year weer.4MULA schreef op 28 augustus 2002 @ 16:09:
Damian, moet je alle 3 de cd's hebben om het te spelen? lol misschien stomme vraag! Maar heb cd-1 alleen binnen nu! hehehe
BTW hoe was the LAN party in Nijmegen?
Maar ff ontopic. Ik weet nie hoe je verder moet heb dus ook alleen maar CD 1
ik zat naast re-flex!!!! tafel 214A1ex schreef op 28 augustus 2002 @ 17:31:
Lan party in nijmegen hebbe wij gewonnen! re-flex !!
Ben nu mafia aan het installen, ben benieuwd.
dikke gay gangbang word dat hier
mareh ontopic.
Ben eruit. je moet gewoon bij het begin meteen keihard richting Little Italy rijden, en goed rijden, dus goed op de kaart kijken. Dan lukt het netjes, en kom je op tijd aan.
Ben nu aan het racen, een of andere racer had heel perongeluk zijn arm gebroken, dus moest ik hem vervangen
Echt heuze race met van de cigaren op wielen
najah, maar weer proberen
Kom maar op irciMpULzIvE_KiLLaH schreef op 28 augustus 2002 @ 17:33:
[...]
ik zat naast re-flex!!!! tafel 214Neem ff contact met me op op MSN !!
Mafia werkt, beetje laggy...maja amd 900

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
zal wel geimporteerd uit de fabriek zijnYonni schreef op 28 augustus 2002 @ 19:16:
doh...ik snap niet dat jullie m al hebben..ik heb m nog nergens in de winkel gezien....
Verwijderd
Ze zijn denk ik gewoon supersnel met hun supersonische privé-jet naar The States gevlogen om een exemplaar te kopen. Anders zou ik het persoonlijk ook niet weten, hoe ze er anders aangekomen zouden zijn.Yonni schreef op 28 augustus 2002 @ 19:16:
doh...ik snap niet dat jullie m al hebben..ik heb m nog nergens in de winkel gezien....
Ja je hebt ze alle drie nodig: de data files staan op alle CD's verspreid.iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 28 augustus 2002 @ 17:31:
[...]
ik kan je wel vertellen hoe die LAN was! Het was echt geweldig, echt leuk. Hoop te leechen enzow. Dus next year weer.
Maar ff ontopic. Ik weet nie hoe je verder moet heb dus ook alleen maar CD 1En die server wordt zo overcrowed dat de kb/sec per minuut achteruit loopt
Maar goed. Ik ben geduldig!
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik neem dus aan dat ie nog niet uit is..
Wanneer dan wel eigenlijk, op de website zie ik er niks over.
En: Kan iemand screenshots posten (jaja, van die uit de fabriek geïmporteerde
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 28-08-2002 20:10 . Reden: picrequest ;) ]
🌞🍃
Wat staat er in vredesnaam allemaal op die 3 cd's
K bedoel, kan m wel gaan fikken, maar dan moet het wel 3 cd's waard zijn
Dit topic is gesloten.