Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Het wordt misschien aangeroepen door een programma dat opstart bij booten - kijk dus even wat daar allemaal staat. De backweb client
Volg ook de instructies hier even op.
Ook op Google zoeken op unregister ipv unload zou trouwens eerder geholpen hebben; dat kan met regsvr32.
Ook op Google zoeken op unregister ipv unload zou trouwens eerder geholpen hebben; dat kan met regsvr32.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Super.F_J_K schreef op 28 augustus 2002 @ 16:12:
Het wordt misschien aangeroepen door een programma dat opstart bij booten - kijk dus even wat daar allemaal staat. De backweb client
Die link die je gaf ziet er veelbelovend uit, ik had idd die zooi op mijn computer van
WD. Dat unregister is idd slim, dat ik daar niet aan gedacht heb
Tnx
Edit: was dus idd de oplopssing, nogmaals bedankt
Vergeten te vermelden (ja, dom van mij) dat ie daar dus niet bijstaatVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 16:15:
"blackweb" installen en uninstallen middels add/remove software.
Iig bedankt voor het meedenken.
Offtopic:
Dat staat groot boven het bericht als je op reply drukt
En dan nog is dit iets voor mail/icq/etc
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()