oke. hier heb ik weer. ik heb nu inmiddels mijn socket 370 1 ghz processor Fc-pga. op deze processor staan een aantal dingen ( p||| SL52R 1000/256/133/1.75 V ) ik heb op de link gekeken die ik van iemand had gekregen (http://www.asuscom.de/sup...aq086_CPU_Upgrade_III.htm ) hier op stonden allemaal gegeven ( waar ik geen moer van snap) over welk moederbord welke processor ondersteund. ik heb een asus p3b-f ( zoals jullie nu onderhand wel weten ) maar op die site staat dat ie max 100 fsb aan kan. nu had ik wel van mensen gehoor dat hij ook wel loopt op 133 dus dit geloof ik dan wel. met bios versie 1006
ik kan dus binne 2 dagen (als het goed is) mijn converter op halen. en moet dus nu dat ding er in zien te krijgen
LOLz zal wat worden !@ maar hoe kan ik nu zien als me moederbord op 133 fps draait? ik had ook gelezen dat op die converter ook een knoppie ofzo moet zitten die dat allemaal in steld? klopt dat ? ik snap dus niets van al die schuifjes op mijn moederbord dus wil er het liefst van afblijve voordat ik mijn processor mol.
haha ik weet dat jullie vast wel denke van owhh is die noob weer en ga eens zoeken maarja ik zoek me rot en snap er nog niets van. dus vraag het liever.
dus als jullie zo vriendelijk zijn om me er mee te helpen leer ik ook wat over computers en blijft me pctje heel
( graag beetje simpel uit leggen want kom me soms dinge tegen dat is denk van oke ?? haha . maarja zal ieder 1 wel hebben in het begin:)
groeten pascal
haha ik weet dat jullie vast wel denke van owhh is die noob weer en ga eens zoeken maarja ik zoek me rot en snap er nog niets van. dus vraag het liever.
dus als jullie zo vriendelijk zijn om me er mee te helpen leer ik ook wat over computers en blijft me pctje heel
groeten pascal