Toon posts:

0653151515 handleiding / uitleg gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ergens een handleiding te vinden voor de KPN SMSC Dialup op 0653151515?

Ik ben met name op zoek naar de werking van de optie "verzend tijd" waarmee je mogelijk berichten vertraagd kunt versturen. Dus dat ze bijvoorbeeld pas over een uur worden afgeleverd na verzenden. Ik snap de invoer van dat veld niet :?

Google kon mij niet bijzonder veel vertellen, alleen dat het nummer bestaat :?

Verwijderd

Topicstarter
Schopje...

Er moet toch iemand zijn die weet hoe de optie "verzend tijd" werkt???

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Volgens mij is dat niet mogelijk hoor. :? Ik kan in ieder geval niets vinden in m'n instellingen (ook KPN).

Via Hi.nl-sms kun je 't wel vertraagd versturen, maar dat is niet wat je bedoelt denk ik. ;)

Volvotips.com

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 09:52
Je kan ook ff kpn zelf bellen en vragen of ze een uitleg hebben, en of ze die op willen sturen.

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

Topicstarter
KPN weet niets van deze dienst af :?

Verwijderd

Dat is volgens mij de tijd dat je toestel probeert om dat berichtje te bezorgen, als ie niet binnen die tijd wordt bezorgt wordt ie niet meer verstuurd.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik gebruik O2, en dat werkt als volgt:
*VT 3#berichtberichtbericht

nu wordt ie 3 uur later bezorgd :) handig!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 15:50:
Dat is volgens mij de tijd dat je toestel probeert om dat berichtje te bezorgen, als ie niet binnen die tijd wordt bezorgt wordt ie niet meer verstuurd.
Nee, daar is weer een andere optie voor, namelijk "geldigheids periode in uren"
Best wel stom dat KPN al jarenlang zo'n dienst heeft (het heeft in de markt van domme bellers volgens mij echt geen waarde, net als 0800-0505). Dat ze niet weten dat ze het hebben bewijst al hoe ongeorganiseerd KPN is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 16:10:
[...]

Nee, daar is weer een andere optie voor, namelijk "geldigheids periode in uren"
Best wel stom dat KPN al jarenlang zo'n dienst heeft (het heeft in de markt van domme bellers volgens mij echt geen waarde, net als 0800-0505). Dat ze niet weten dat ze het hebben bewijst al hoe ongeorganiseerd KPN is.
Het nummer 0800-0505 is gewoon een testnummer die door monteurs bij de klant gebruikt worden. ( TDK, gespreksregistratie ed ).
Staat knullig om als KPNer bij de klant betaalde nummers te gebruiken om te testen................

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:35:
[...]

Het nummer 0800-0505 is gewoon een testnummer die door monteurs bij de klant gebruikt worden. ( TDK, gespreksregistratie ed ).
Staat knullig om als KPNer bij de klant betaalde nummers te gebruiken om te testen................
wat doet dat nummer dan?

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 29 augustus 2002 @ 21:36:
[...]

wat doet dat nummer dan?
Een bandje afspelen.
Vroeger werd het bandje oneindig lang afgespeeld (handig om je NiMH batterij van je mobieltje leeg te maken), tegenwoordig kun je er 3 minuutjes uit trekken.

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
je kan toch via telnet naar het nummer connecten oid :? en dan de tijd instellen

Verwijderd

BRAiN schreef op 15 september 2002 @ 20:50:
je kan toch via telnet naar het nummer connecten oid :? en dan de tijd instellen
Jij wil met telnet naar een telefoonnummer connecten?!?!?!?!? 8)7

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 19:12:
[...]

Jij wil met telnet naar een telefoonnummer connecten?!?!?!?!? 8)7
ja, kan ook zijn dat het hyper terminal is :7
Pagina: 1