Ik heb al een boel geprobeerd, maar wat is nou DE tool om die bruggen open te maken?? Een dremel ofzo lijkt me wel wat, maar ik ga geen 100-en guldens uitgeven aan een apparaat wat ik maar één keer hoef te gebruiken....
euh welke bridges wil je verbreken en waarom?misschien domme vraag maar toch..
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Een dremel lukt het niet. Je zult een diamand-slijptolletje moeten gebruiken.
Maar waarom in hemelsnaam?
Maar waarom in hemelsnaam?
misschien wil die z'n duron locken?
WEBN & chill (@IBKR)
Ik heb een chaintech 7aja , waar wel een multiplier dipswitch ophoort, maar er bij mij niet opzat 
Een diamand-slijptolletje?? kan ik wel proberen ja, want vijl+stanley helpt niet, ik kras alleen maar wat keramiek weg..
Ik wil de L3,L4,L6 pinnen openmaken, zodat ik zelf met een potloodje kan pielen. (werkt wel, heb ik getest op L7)
Als jullie denken dat het solderen van draden van het mobo makkelijker is ,zeg het dan ff, maar dit openvijlen lijkt me het makkelijkst
Een diamand-slijptolletje?? kan ik wel proberen ja, want vijl+stanley helpt niet, ik kras alleen maar wat keramiek weg..
Ik wil de L3,L4,L6 pinnen openmaken, zodat ik zelf met een potloodje kan pielen. (werkt wel, heb ik getest op L7)
Als jullie denken dat het solderen van draden van het mobo makkelijker is ,zeg het dan ff, maar dit openvijlen lijkt me het makkelijkst
Uuh... met gesloten bruggen doet ie toch het zelfde als met open bruggen, alleen is ie met gesloten bruggen ook op de multiplier over te clocken. Totaal zinloos dus om het risico te nemen om met wat dan ook in je proc te gaan zagen/slijpen. De ideale tool om de bruggen dicht te maken is gewoon een HB potlood.
EDIT: Ooh... op die fiets... Ja sorry ik was al aan het replyen voor dit verhaaltje er stond.
EDIT: Ooh... op die fiets... Ja sorry ik was al aan het replyen voor dit verhaaltje er stond.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Met een dremel die bruggen doorslijpen is zeker te doen, ik heb dat namelijk ook gedaan. Gewoon met zo'n dun slijpschijfje.
Ik heb 't op een Duron 600 uitgevoert die nu op 800 loopt.
Ik heb 't op een Duron 600 uitgevoert die nu op 800 loopt.
Welk weeknummer is die van jou? ik heb er een uit week 37.. Volgens mij is dat bruggen doorsnijden het beste, want op het moederbord hou ik dan garantie, op de duron natuurlijk niet meer, maar dat heb je al als je L1 wil verbinden...Ik gaat maar ff verder met pielen
Verwijderd
Daar heb ik nog nooit naar gekeken, maar het is een van de eerste Durons met de L1 bruggen nog gesloten.
Hij heeft 1.75 volt nodig om stabiel te zijn op 800, op standaart voltage starte de computer helemaal niet meer op.
Veel plezier met slijpen, en sloop de core niet met je koeler :-)
Hij heeft 1.75 volt nodig om stabiel te zijn op 800, op standaart voltage starte de computer helemaal niet meer op.
Veel plezier met slijpen, en sloop de core niet met je koeler :-)
WTF, waarom wil je die bridges in godsnaam open? Daar kom ik niet bij met mijn hoofd, zeker Computer Totaal gelezen, of zo??
En als je het wil doen lijkt mij een stanley mes handiger.
En als je het wil doen lijkt mij een stanley mes handiger.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
volgens mij heb ik wat gemist. wat kan je meer als je je bruggen sloopt? ik weet alleen van die l1 bruggen die je dicht moet maken.
...plots een rookwolk, gevolgd door een daverende klap. Als de rook wegtrekt zien we...een Abit en een Asus moederbord, beide voorzien van mogelijkheden om zonder slijptol het voltage omhoog te gooien! Bij de Abit zelfs vanuit je bios. Wat een luxe!
Bedankt Abit en Asus! *LOL*
Bedankt Abit en Asus! *LOL*
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Brugjes open ?
Ik weet niet of jullie het weten... Maar er bestaan (ja echt waar) ook mobo's ZONDER muliplier setting mogelijkheden.
Dan moet je dus Tom's methode van brugjes openen en sluiten toepassen. Dat heb ik gedaan, en dat wil [KGB]Beria ook doen :-)
Ik weet niet of jullie het weten... Maar er bestaan (ja echt waar) ook mobo's ZONDER muliplier setting mogelijkheden.
Dan moet je dus Tom's methode van brugjes openen en sluiten toepassen. Dat heb ik gedaan, en dat wil [KGB]Beria ook doen :-)
Ik heb vandaag geslepen als een gek, maar het duurt wel lang voordat die dingen open zijn zeg! Ik ga mogguh wel verder, maar het zal me lukken.
Die gasten met asus en abit zijn gewoon lame
als je geen garantie meer hebt op je proc., dan ga ik er goed tegenaan..
Die gasten met asus en abit zijn gewoon lame
Hee Frank wil het lukken?
Koop dan ook een ASUS man!!!!
Effe met een potloodje......
M'n Duron 650 loopt vet stabiel op 1 GHZ!!!!
50 C.
Koop dan ook een ASUS man!!!!
Effe met een potloodje......
M'n Duron 650 loopt vet stabiel op 1 GHZ!!!!
50 C.
Okay, ik heb hem nu op 900 MHz lopen, geen probleem, ik moet denk ik alleen een betere koeler hebben!
Asus /Abit = obsolete
bruggen roeleren
Asus /Abit = obsolete
Verwijderd
kan ik als iemand klaar is met het slijpen van zijn duron zijn dremel even lenen voor het bijslijpen van mijn boot in de winterstalling?
Pagina: 1