• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Bij de lidl hebben ze ATM een pendrive van 32mb te koop, en ik vraag me af of dat dingetje een leuke aanbieding is. Hij kost €35 en de specs staan hier: http://www.anubisline.com/english/eindex.htm :)

Afbeeldingslocatie: http://www.anubisline.com/english/catalog/83049m.gif
Het dingetje ziet er dus best leuk uit etc, alleen is mijn vraag; is het die €35 waard, en heeft iemand een positieve, of negatieve, ervaring ermee :?

De prijs lijkt me verder vrij redelijk als ik in de pricewatch kijk...; iig €5 minder als de goedkoopste daar. :)

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Als je vaak van removable media gebruik maakt (floppies) dan is dit ding ideaal. Wel even nagaan of de systemen waarop je het wil gebruiken, geen drivers nodig hebben... VOlgens mij moet je onder Win9x nog een driver installeren

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je kunt beter bij jezelf afvragen of je zoiets nodig bent.. ik zou zo'n ding denk ik nooit gebruiken.. als ik iets naar iemand mee moet nemen mail ik het wel (word bestandjes, kleine progjes ofzo) en als het wat groter is brand ik het wel op een cd-rw'tje.. en op een cd-r past heel wat meer dan op zo'n apparaatje.. en het is makkelijker (bij meeste pc's moet je je in bochten en hoeken wurmen om da ding achterin de pc in de usb poort te krijgen...).

Ik zie iig geen enkel nut in zo'n ding..

[edit] en die extra drivers onder win9x is ook nog erg lastig

[edit2] beetje erg negatief als ik mn tekstje nog ff doorlees ;) als je er echt een specifiek doel voor hebt is het op zich wel handig (dus als je echt vaak met diskettes aan het klooien bent en vaak naar andere pc moet), maar in de meeste gevallen is email of een cd-rw een net zo goede oplossing.

• veldmuis
  • Niet online
Tnx voor de reacties, zit alleen nog wat met dat je idd aan de achterkant erbij moet, dat is irritant...verder is het wel ultramakkelijk imo voor wat zooi uitwisselen ofzow, niet allemaal rwtjes te gaan zoeken enzo... :P

* veldmuis gaat nog lekker ff door met twijfelen en koopt nog even niets :)

Verwijderd

Bij de aldi verkopen ze die ook maar ik vind het er echt niet uit zien.Je kunt beter gelijk voor de echte Pendrive.nl gaan (Pendrive.nl) een 64MB = 54,- euro :)

• veldmuis
  • Niet online
Hmz, die pendrive ziet er idd stukken beter uit :o
en €50 (bij paradigit) voor die 64mb valt ook mee, en dan een mooi dockingstationnetje erbij, helemaal mooi

thnx; ik denk dat voor de echte ga :)
Pagina: 1