[CS] Zwart beeld bij opstarten.

Pagina: 1
Acties:

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik was laatst bezig met een eigen map voor CS, opeens hangt de halve PC, en reboot ik hem. Na de reboot had ik mijn map gecompiled, en toen ik hem daarna wilde testen, deed CS raar. Ik starte hem op, en kreeg "This OpenGL mode is not supported by your "videokaart"". En daarna sloot CS af. Toen ik hem daarna weer opstarte, en nu nog, krijg ik een zwart scherm, en doet hij verder helemaal niets. Het enige wat kan is WINDOWS-TOETS->D, om terug te gaan naar je desktop, maar verder werkt niets. Waar kan dit aan liggen?

Ik heb al mijn videokaart drivers opnieuw geinstalleerd, en ook al CS + HL opnieuw erop gezet, maar niets hiervan blijkt te werken?

Verwijderd

Je map? (probeer andere compilers oid)

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heeft allemaal weinig te maken met die map, de CRASH vond alleen plaats onder het mappen, het probleem is "hoe krijg ik CS nu weer aan de gang"? Want nu hebbik als ik hem start een zwart beeld. En verder dan zwart beeld kom ik niet.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Standaard reply bij een cs probleem:

Reinstall cs

:+

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 22:26
heeft ie al gedaan :P
format? verder geen id... anders: nieuwste drivers van je videocard...

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Als je xp hebt kan je system restore doen. Misschien helpt dat restoren voor het probleem :? :P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
probeer eens handmatig in je config.cfg op opengl/software/direct 3d in te stellen
Pagina: 1