Xbox nu nog maar 249,-

Pagina: 1
Acties:

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 10:04
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1423

Eindelijk de prijs weer verder naar beneden. Zo te zien wordt hij ooit nog eens betaalbaar. We grappig en heel "toevallig" dat dit zo vlak na de prijsverlaging van de ps2 komt.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 09:51
betaalbaar, ik vind 299 ook niet veel voor zo'n console.
maja ze moeten wel nu de ps2 ook in prijs daalt.

Verwijderd

hijs trouwens 219 bij mediamarkt ..

Verwijderd

Ik heb hem gekocht voor 199 euro een paar weken geleden. Was toen een stunt bij Mediamarkt in Den-Haag.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wow zoals verwacht zet bill alles op alles om het een sucess te maken want hij maakt nu weer meer verlies.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Damn, dat Sony en MS voeren echt een oorlog met elkaar :)

Straks krijg je die dingen gratis bij een strippen kaart :P

Verwijderd

Als ie 5 euro is koop ik hem wel :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Als ie rond de 150 wordt koop ik 'm wel.. staat wel leuk naast mn PS2... :)

Verwijderd

Ik neem dat ding pas in huis als ik geld toe krijg! :D

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Als Linux er goed op werkt (zonder mod) dan zal ik er eens over gaan denken :)
Ik vind 't toch nog teveel geld. Niet voor zo'n console, maar gewoon omdat het toch weer 250 euro is :|

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 21:14
Ik vind dat Microsoft heel royaal is :P

The devil is in the details.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:55
devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 14:51:
Als ie rond de 150 wordt koop ik 'm wel.. staat wel leuk naast mn PS2... :)
Nee hoor staat niet leuk, Xbox echt lelijk tegen over PS2, grote lompe doos, maar ja. :)

Ik heb hem niet omdat hij er mooi uit zo moeten zien :D

• .GoO
Albinoraptor schreef op 28 augustus 2002 @ 15:00:
[...]

Nee hoor staat niet leuk, Xbox echt lelijk tegen over PS2, grote lompe doos, maar ja. :)

Ik heb hem niet omdat hij er mooi uit zo moeten zien :D
Stop ik 'm wel in een kast ofzo :+

• Jaded
  • Laatst online: 19-01 14:26
Consoles... :r
Dit was mijn oordeel, dank u :)

ontopic: Die dingen liggen ook maar een beetje te liggen, ze moeten er nu wel een beetje vanaf, aangezien ze geld nodig hebben voor de ontwikkeling van nieuwe produkten.

• Maverick
  • Laatst online: 07:59
Jaded schreef op 28 augustus 2002 @ 15:17:
Consoles... :r
Dit was mijn oordeel, dank u :)

ontopic: Die dingen liggen ook maar een beetje te liggen, ze moeten er nu wel een beetje vanaf, aangezien ze geld nodig hebben voor de ontwikkeling van nieuwe produkten.
geld nodig?

MS maakt meer dan 100 euro verlies per verkochte Xbox dus als ze geld nodig hebben zullen ze daar op een andere manier aan moeten komen denk :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 14:28:
en welke mmis dat, als ik vragen mag ?

Verwijderd

wil nintendo zich a.u.b gaan bemoeien met deze oorlog ?? ..please !! :)

Verwijderd

ze bouwen de xboxen nu toch met goedkopere componenten?
nieuws: Microsoft drukt productiekosten Xbox
als dat geen kwaliteitsverlies geeft is het wel een goede aktie, maar als er wel verschil is, is dit natuurlijk een slechte zaak.

Ik vind trouwens 250 euro voor een xbox nog veels te veel, maar wie weet hoever de prijzen blijven dalen als sony ook weer lekker mee concurreerd

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 17:07 . Reden: linkje toegevoegd ]

Verwijderd

WAt kost de ps2 nu dan?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
ps2 gaat ook 250 kosten (nu nog 319 tog?)

Verwijderd

Woei! Gelukkig maar want anders had ik bijna vorige week een ps2 aangeschaft. Gelukkig dat ik even gewacht heb.

Ik koop trouwens een Ps2 vanwege tekken 4, Xenosaga, GTA3 Vice city en FFX allemaal exclusieve Ps2 titles. Geen van de X-box of gamecube spellen kan daar aan tippen. EN mijn psx games blijven allemaal compatibel.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 17:21 . Reden: exlusiefe = exclusieve :) ]

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
rb338 schreef op 28 augustus 2002 @ 14:54:
Als Linux er goed op werkt (zonder mod) dan zal ik er eens over gaan denken :)
Ik vind 't toch nog teveel geld. Niet voor zo'n console, maar gewoon omdat het toch weer 250 euro is :|
Ja leuk Linux :Z
Lekker met allebei mijn vrienden thee drinken bij dat ding en discussieren in W & G
:Z

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Is dat de set incl afstandsbediening? Zo ja.. vrijdag ff 1halen :)

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Wimo. schreef op 28 augustus 2002 @ 17:45:
Is dat de set incl afstandsbediening? Zo ja.. vrijdag ff 1halen :)
Ga er maar van uit dat dit kaal is. Eén gamepad, en verder niets...

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Neejoh schreef op 28 augustus 2002 @ 17:51:
[...]

Ga er maar van uit dat dit kaal is. Eén gamepad, en verder niets...
Wat heeft het dan voor zin.. dan kun je net zo goed de set van 299 pakken incl Ab+dvd.. zoveel scheelt het dan niet meer !? Toch?

Verwijderd

raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 17:26:
[...]

Ja leuk Linux :Z
Lekker met allebei mijn vrienden thee drinken bij dat ding en discussieren in W & G
:Z
LoL, dat dacht ik ook al :D

Waarom willen al die dorks hiero (:P) er toch linux enzo op zetten :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
250 euro is nog duur, als je er ook nog wat mee wilt doen.
Alleen een XboX zelf is natuurlijk niks, er moeten dus ook extreme dure games bij.

Nou ja, het is natuurlijk wel weer om te bouwen zodat je kopie-games kunt draaien, maar een PC game vind je toch sneller om te downloaden dan een XboX-game. :o

🌞🍃

• raptorix
DataBeest schreef op 28 augustus 2002 @ 18:18:
250 euro is nog duur, als je er ook nog wat mee wilt doen.
Alleen een XboX zelf is natuurlijk niks, er moeten dus ook extreme dure games bij.

Nou ja, het is natuurlijk wel weer om te bouwen zodat je kopie-games kunt draaien, maar een PC game vind je toch sneller om te downloaden dan een XboX-game. :o
250 euro is niet duur, koop jij maar eens een GF4 en een nieuwe harde schijf ok?
Extreem dure games? Voor PC betaal je ook al 50 euro, en dan heb je een lullig cd'tje nu heb je een DVD en hoef je niet 100.000 patches te downloaden.

Daarnaast, niet iedereen download maar raak, er zijn ook mensen die gewoon spellen kopen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
wordt pas leuk in November, ze willen die dingen toch kwijt voor de feestdagen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• kamerplant
  • Niet online
raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 18:44:
[...]

250 euro is niet duur, koop jij maar eens een GF4 en een nieuwe harde schijf ok?
Extreem dure games? Voor PC betaal je ook al 50 euro, en dan heb je een lullig cd'tje nu heb je een DVD en hoef je niet 100.000 patches te downloaden.

Daarnaast, niet iedereen download maar raak, er zijn ook mensen die gewoon spellen kopen.
Met spellen op een console kun je minder dan van een PC. Op de PC valt er nog wat aan te editen, gaat het multiplayer heel simpel enzo.. :)
Op die manier heb je aan een PC spel veel meer dan aan een console spel, terwijl concole spellen zo 20 euro (dus 45 gulden!) extra kosten.
Tja, als je dan 10 games koopt heb je al 200 euro meer betaald, waarvan je al wel een goede videokaart kunt kopen. :P

🌞🍃

• SaURoN
  • Niet online
ja maar jij zit niet lekker in je luie bank te gamen met een paar lui :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maverick schreef op 28 augustus 2002 @ 15:30:
[...]

geld nodig?

MS maakt meer dan 100 euro verlies per verkochte Xbox dus als ze geld nodig hebben zullen ze daar op een andere manier aan moeten komen denk :)
meer als €150 nog volgens mij.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• raptorix
DataBeest schreef op 28 augustus 2002 @ 18:56:
[...]

Met spellen op een console kun je minder dan van een PC. Op de PC valt er nog wat aan te editen, gaat het multiplayer heel simpel enzo.. :)
Op die manier heb je aan een PC spel veel meer dan aan een console spel, terwijl concole spellen zo 20 euro (dus 45 gulden!) extra kosten.
Tja, als je dan 10 games koopt heb je al 200 euro meer betaald, waarvan je al wel een goede videokaart kunt kopen. :P
Wel eens van Xbox live gehoord?
Daarnaast hoef je een Console veel minder vaak te upgraden qua hardware, dus dat geld verdien je snel genoeg

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
raptorix schreef op 28 augustus 2002 @ 20:02:
[...]

Wel eens van Xbox live gehoord?
Daarnaast hoef je een Console veel minder vaak te upgraden qua hardware, dus dat geld verdien je snel genoeg
Inderdaad, en LAN is ook nog makkelijker dan via PC. Werkelijk stekker erin en klaar :P

En wat is er lekkerder dan lekker op de bank hangen en op een 72cm breedbeeld te gamen :? Owke, een biertje erbij is altijd nog beter ;)

• raptorix
Neejoh schreef op 28 augustus 2002 @ 20:11:
[...]

Inderdaad, en LAN is ook nog makkelijker dan via PC. Werkelijk stekker erin en klaar :P

En wat is er lekkerder dan lekker op de bank hangen en op een 72cm breedbeeld te gamen :? Owke, een biertje erbij is altijd nog beter ;)
Ik speel liever op mijn 111 CM breedbeeld, maar dat terzijde ;)

• Jaded
  • Laatst online: 19-01 14:26
Maverick schreef op 28 augustus 2002 @ 15:30:
[...]geld nodig?

Nadenken blijkt ook niet mee te vallen.... Of krijg je 100 Euro als je een xbox koopt ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 17:20:
Woei! Gelukkig maar want anders had ik bijna vorige week een ps2 aangeschaft. Gelukkig dat ik even gewacht heb.

Ik koop trouwens een Ps2 vanwege tekken 4, Xenosaga, GTA3 Vice city en FFX allemaal exclusieve Ps2 titles. Geen van de X-box of gamecube spellen kan daar aan tippen. EN mijn psx games blijven allemaal compatibel.
ik begin ook steeds meer aan een PS2 te denken... dat terwijl ik helemaal gefixeerd was op de NGC... Als je zo ziet wat voorn games die PS2 allemaal heeft.. das gewoon geil!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-01 10:33
Vind het nog steeds duur hoor.
Het apparaat opzich valt wel mee, maar die games zijn ook duur he.
Ik zou laatst al ff zo'n Gameboy Advance (?) meenemen, 100 euro ofzo, nou das niks.
Maar ik zag daarna ff bij de games, allemaal rond de 60 euro, en dat tikt wel flink aan.

Geen console oid voor M@NIC :)

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 12:45
Voor die € 250,- krijg je wel veel.
- Geforce 3,5 (heeft meer pixel shaders dan de normale Geforce 3)
- 8 Gig HD
- 100 Mbit netwerk (lekker om games op je HD te zetten en het streamen van Divx)
- PIII 733 met 128Kb L2 cache

Het is gewoon de beste machine.
En de vetste spellen vind ik. NGC is wat de baby voor mij. PS2 is een 2e generatie console, terwijl de NGC en xbox 3e generatie zijn.

En je kan op je xbox lekker PSX/Snes/N64/C64/GBA emuleren en spelen.
En homebrew software gebruiken en/of zelf schrijven.

Hiervoor moet je natuurlijk wel een mod hebben (die trouwens simpel in de bouwen zijn zoals de x-ecuter mod).

Coïtus ergo sum

• bolleh
  • Laatst online: 23-01 12:33
Chilly_Willy schreef op 29 augustus 2002 @ 10:53:
Voor die € 250,- krijg je wel veel.
- Geforce 3,5 (heeft meer pixel shaders dan de normale Geforce 3)
- 8 Gig HD
- 100 Mbit netwerk (lekker om games op je HD te zetten en het streamen van Divx)
- PIII 733 met 128Kb L2 cache

Het is gewoon de beste machine.
En de vetste spellen vind ik. NGC is wat de baby voor mij. PS2 is een 2e generatie console, terwijl de NGC en xbox 3e generatie zijn.

En je kan op je xbox lekker PSX/Snes/N64/C64/GBA emuleren en spelen.
En homebrew software gebruiken en/of zelf schrijven.

Hiervoor moet je natuurlijk wel een mod hebben (die trouwens simpel in de bouwen zijn zoals de x-ecuter mod).
je bedoelt vertex shaders ipv pixel
Bij Gamespot heeft men wat interessante details gepubliceerd over de GPU van de Xbox. Deze NV2A chip van nVidia is gereed voor productie en grotendeels gebaseerd op de huidige GeForce3. De NV2A is echter hoger geklokt en heeft een extra vertex shader pipeline. Aangezien DirectX 8 niet in staat is deze tweede pipeline aan te sturen krijgt de Xbox een aangepaste versie, 'Xware' genoemd. Ook andere GeForce3 features die niet verwerkt werden in DirectX 8 zullen in Xware geïmplementeerd worden, wat voor meer verschil tussen de PC en de Xbox spelcomputer moet gaan zorgen.
source

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 14:48:
Damn, dat Sony en MS voeren echt een oorlog met elkaar :)

Straks krijg je die dingen gratis bij een strippen kaart :P
ja maar het is een oorlog die sony gaat winnen sony kan de prijs namelijk tot 90 euro laten zaken en dan maken ze nog winst
en ome bill kan dat niet doen zelfs met de nieuwe hardware niet
sony gaat dit gewoon winnen.
maar het is wel leuk om microsoft zo te zien zwoegen om maar iets uit die xbox te halen :P
maar een beetje oorlog is wel leuk dat houd de gameindustrie in leven zonder concurentie geen spel computers

• Albinoraptor
Wat een onzin, alle console fabrikanten maken verlies op hun consoles, dus ook Sony.
En dus hoe lager de prijs hoe meer verlies, maar daar staat tegenover dat dan wel weer meer mensen 1 extra game zullen kopen.

Bij consoles wordt er alleen winst gemaakt op games en dus never-nooit-niet op de console zelf.

• dvdgrs
en ps2 mag de prijs onderhand ook wel 90euro laten zakken :X

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 29 augustus 2002 @ 12:08:
Wat een onzin, alle console fabrikanten maken verlies op hun consoles, dus ook Sony.
En dus hoe lager de prijs hoe meer verlies, maar daar staat tegenover dat dan wel weer meer mensen 1 extra game zullen kopen.

Bij consoles wordt er alleen winst gemaakt op games en dus never-nooit-niet op de console zelf.
lol......Wat doet nintendo dan nu met de gamecube??

Verwijderd

krijgen we dat weer :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 14:28:
Welke ? Want de prijzen verschillen nogaleens per filiaal.

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 11:29:
[...]

ja maar het is een oorlog die sony gaat winnen sony kan de prijs namelijk tot 90 euro laten zaken en dan maken ze nog winst
maar het is wel leuk om microsoft zo te zien zwoegen om maar iets uit die xbox te halen :P
maar een beetje oorlog is wel leuk dat houd de gameindustrie in leven zonder concurentie geen spel computers
ja, maar de ps2 kost 265,- en dat is duurder dan de Xbox op dit moment.

• Shagura
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 11:29:
[...]

ja, maar de ps2 kost op dit moment 265,- en dat is duurder dan de Xbox op dit moment.

• .GoO
Shagura schreef op 29 augustus 2002 @ 12:22:
[...]
ja, maar de ps2 kost op dit moment 265,- en dat is duurder dan de Xbox op dit moment.
Ohja, heb jij 'm al zien staan dan?? De advies prijs ligt tussen de 240 en 265 euro.. En die 10 euro maakt ook niks uit..

• Shagura
devv05 schreef op 29 augustus 2002 @ 12:25:
[...]

Ohja, heb jij 'm al zien staan dan?? De advies prijs ligt tussen de 240 en 265 euro.. En die 10 euro maakt ook niks uit..
Whatever, ik heb eerlijk gezegd nog nooit op de prijs gelet toen ik consoles kocht :P

• Albinoraptor
Shagura schreef op 29 augustus 2002 @ 12:57:
[...]

Whatever, ik heb eerlijk gezegd nog nooit op de prijs gelet toen ik consoles kocht :P
Eindelijk een echte gamer _/-\o_ :P

Ah net effe idd wat gezocht en een GC fan gevraagd, idd wordt iets van 20 euro winst gemaakt, doen ze netjes :)
Maar ja als ze al winst maken zou ik prijs nog verder laten zakken.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Albinoraptor schreef op 29 augustus 2002 @ 12:08:

Niet alle idd. Nintendo maakt gewoon nog een beetje winst per console. Sony kan wel verlies lijden ze hebben inmiddels al genoeg verkocht. :) Microsoft moet mee willen ze in de strijd blijven. Bill kan het verlies makkelijk dragen. :Y)

• raptorix
schnumi schreef op 29 augustus 2002 @ 13:12:
[...]

Niet alle idd. Nintendo maakt gewoon nog een beetje winst per console. Sony kan wel verlies lijden ze hebben inmiddels al genoeg verkocht. :) Microsoft moet mee willen ze in de strijd blijven. Bill kan het verlies makkelijk dragen. :Y)
Nintendo maakt ook verlies op haar consoles. Maar dat terzijde.
En wat is nou voor onzin dat bill verlies kan leiden :?
Dacht je nou echt dat als MS geen uitzicht op winst heeft op lange termijn, dat ze zowiezo hierin stappen?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

raptorix schreef op 29 augustus 2002 @ 13:19:
[...]

Nintendo maakt ook verlies op haar consoles. Maar dat terzijde.
En wat is nou voor onzin dat bill verlies kan leiden :?
Dacht je nou echt dat als MS geen uitzicht op winst heeft op lange termijn, dat ze zowiezo hierin stappen?
MS gaat geen winst meer maken met de Xbox nee. Xbox 2 zal wel winstgevend worden. :) en nee Nintendo maakt serieus geen verlies.

• Shagura
schnumi schreef op 29 augustus 2002 @ 13:23:
[...]

MS gaat geen winst meer maken met de Xbox nee. Xbox 2 zal wel winstgevend worden. :) en nee Nintendo maakt serieus geen verlies.
Das wel heel netjes van Nintendo

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Shagura schreef op 29 augustus 2002 @ 13:41:
[...]

Das wel heel netjes van Nintendo
MS heeft teveel dure partners genomen die niet hun producten voor lagere prijzen willen leveren. Ik denk dat Nintendo dat idd iets slimmer heeft aangepakt.

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

Vanaf morgen (30-08-2002) worden de XBOX en de PS2 in prijs verlaagd naar € 269,--

Tevens het XBOX Jurassic Park pakket is dan € 269,--

Jurassic Park Set =
- Xbox
- DVD JP3
- Remote controller
- XBox Magazine

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• dvdgrs
hmz ik dacht dat xbox met 1 pad van 299 naar 249 ging en de dvd pack uitkwam voor 300euro :?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bong-One schreef op 29 augustus 2002 @ 15:57:
hmz ik dacht dat xbox met 1 pad van 299 naar 249 ging en de dvd pack uitkwam voor 300euro :?
Fout dus.

Ik heb het vanochtend binnengekregen de de kassaprijzen ook.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Kookgek
  • Niet online
freddyathlon schreef op 29 augustus 2002 @ 16:12:
[...]

Fout dus.

Ik heb het vanochtend binnengekregen de de kassaprijzen ook.
Welk bedrijf?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sterker nog; het is € 264,95 voor beide pakketten van de XBOX

Vanaf morgen bij Dixons.

Verwijderd

LoL, verkoop cijfers van Australië sinds het Halo pack daar uit is :
PlayStation 2: 5,804
Xbox: 4,321
GameCube: 575

• .GoO
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:06:
LoL, verkoop vijfers van Australië sinds het Halo pack daar uit is :
PlayStation 2: 5,804
Xbox: 4,321
GameCube: 575
Wat hebben vijvers nou met consoles te maken? :+

Verwijderd

Waar heb je het over? :P

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

freddyathlon schreef op 29 augustus 2002 @ 16:55:
[...]

Sterker nog; het is € 264,95 voor beide pakketten van de XBOX

Vanaf morgen bij Dixons.
Dus ik kan er vanuit gaan dat ook hier morgen het pakket 264 kost bij de dixons?

Zo ja.. _/-\o_ morgen 1 halen ! Olé !

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 10:09

xdc

ik zie nog niks op de site van Dixons
Bij BArtsmit.com staat ie al wel voor 265,- maar net naar de winkel gebeld , daar zeggen ze van niks te weten en dat ik toch online moet bestellen

slimmehotspot.nl

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

xdc schreef op 29 augustus 2002 @ 17:46:
ik zie nog niks op de site van Dixons
Bij BArtsmit.com staat ie al wel voor 265,- maar net naar de winkel gebeld , daar zeggen ze van niks te weten en dat ik toch online moet bestellen
Tuurlijk vind je niks op sites of bij verkopers. Omdat Microsoft en Sony Playstation pas vanaf morgen die prijzen gaan berekenen. Anders heb je weer van die mensen die hem dan op de site zien staan, dan naar de winkel gaan en hem voor die prijs willen meenemen.

En ja, bij een Dixons in de buurt staat ie vanaf morgen voor die prijs. En als ie nog voor de 299,- geprijsd staat, maakt dat niks uit. Zodra de verkoper de barcode scant op de kassa, zal die 264,95 aangeven.

Ik heb het bericht vandaag van het hoofdkantoor ontvangen dat de prijzen morgen actief zijn in de kassa

Verwijderd

wat maakt de prijs van de console nou uit?? de prijs van de games lijkt me belangrijker dan die eenmalige 50 euro die je goedkoper uitbent.

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:29:
wat maakt de prijs van de console nou uit?? de prijs van de games lijkt me belangrijker dan die eenmalige 50 euro die je goedkoper uitbent.
verdiep je eens in de 'mogelijkheden' van een xbox O-)

Freddyathlon--> Je hebt het over 2 packs die beide 264 euro gaan kosten.. die ene is het dvd pack+ab.. wat zit er in die andere?

• Shagura
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:29:
die verschillen per console vrij weinig.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Wimo. schreef op 29 augustus 2002 @ 18:59:
[...]

verdiep je eens in de 'mogelijkheden' van een xbox O-)

Freddyathlon--> Je hebt het over 2 packs die beide 264 euro gaan kosten.. die ene is het dvd pack+ab.. wat zit er in die andere?
In het andere pack zit alleen de xdoos en een controller.

Dus ik vind ook vreemd.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens Australie is maar een hele kleine markt. :) maar het bewijst wel weer dat een pack uitbrengen (console + controller + game) gewoon meer mensen aantrekt.

• cam47bubbles
  • Laatst online: 21-07-2023
Heeft de MediaMarkt al een aanbieding?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

De prijzen zijn vandaag de dag dus als volgt;

Playstation 2 adviesprijs van 264,95, word bij diverse zaken dus ook voor 259,95 verkocht (bij mij iig wel) :+
Xbox prijs is nu 259 pleuro voor zowel de kale uitvoering als diegene met DVD kit, Jurassic Park 3 en Xbox magazine . De uitvoering met extra's is alleen een aktiedeck en zolang de voorraad strekt. De prijs in Duitsland etc ligt op 249,00

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 10:09

xdc

net mijn exemplaar X-box gekocht
bij de dixons voor 264,95,- Euro :P

Maandag even ombouwen :)

slimmehotspot.nl

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

xdc schreef op 30 augustus 2002 @ 15:06:
net mijn exemplaar X-box gekocht
bij de dixons voor 264,95,- Euro :P

Maandag even ombouwen :)
Maandag even ombouwen betekent dus wel maandag even je garantie verliezen |:(

Een xbox kun je via Microsoft zo laten repareren gedurende eerste jaar en zelfs zo omruilen. Maar als MS de Xbox gaat controleren, en er wordt gezien dat ie niet aan de fabrieksstandaarden voldiet qua hardware, dan hang je.

• SaURoN
  • Niet online
ja idd, wacht eerst maar eens af of hij niet krast ofzo of er mischien iets defects in zit . Kan altijd :)

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

SaURoN schreef op 30 augustus 2002 @ 16:07:
ja idd, wacht eerst maar eens af of hij niet krast ofzo of er mischien iets defects in zit . Kan altijd :)
Ws. heeft ie dus die dvd pack gekocht.. zonder game.. en is ie net als mij niet van plan om een origineel spel te gaan kopen :X :o

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Kheb net m'n DVD speler verkocht dus ga ik morgen ook ff naar de Dixons of Bartsmit om zo'n Jurassic XboX pakketje te kopen. :9
Ik neem er maar meteen ff een spelletje bij, maar welk spel is nu echt een aanrader?
In het begin (launch) heb ik alles goed gevolgd omdat ik hem toen direct wou kopen maar wegens geldproblemen toch maar niet gedaan, er zijn al weer wat spellen uit dus ik zou wel ff willen weten wat nou echt een lekker spelletje is om mee te beginnen.
Ik hou van ongeveer elk genre, maar je moet wel in gaten houden dat dit mijn eerste eigen console is :*) .

• Shagura
HIDMAN-X schreef op 30 augustus 2002 @ 18:17:
Kheb net m'n DVD speler verkocht dus ga ik morgen ook ff naar de Dixons of Bartsmit om zo'n Jurassic XboX pakketje te kopen. :9
Ik neem er maar meteen ff een spelletje bij, maar welk spel is nu echt een aanrader?
In het begin (launch) heb ik alles goed gevolgd omdat ik hem toen direct wou kopen maar wegens geldproblemen toch maar niet gedaan, er zijn al weer wat spellen uit dus ik zou wel ff willen weten wat nou echt een lekker spelletje is om mee te beginnen.
Ik hou van ongeveer elk genre, maar je moet wel in gaten houden dat dit mijn eerste eigen console is :*) .
MotoGP: Ultimate racing technology (ofzoiets, iig van thq) en Halo natuurlijk. Verder ken ik eerlijk gezegd niet echt topgames op de Xbox die op dit moment uitzijn. Misschien is Dead or Alive 3 ook wel goed, maar ik wacht wel op Xbox Live :9
Pagina: 1