Toon posts:

Gratis pop3 en aliassen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een e-mailadres met pop3 en alle aliassen voor nop kan registreren? Ik heb zoeen dienst ook al van cjb.net maar ik vind hun servers erg traag. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:00
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld maar bij zonnet kan je gewoon een accountje aanmaken en dan heb je een pop3 adres

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef maar even een voorbeeld. Als je bijv. bij cjb.net een adres registreerd dan krijg je er een gratis pop3 acount bij. Als je bijv. 123 registreerd, dan krijg je volgend email adres @123.cjb.net. En daarvan krijg je alle aliassen.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
ik kan je er wel 1 geven, maar dan krijg je wel een irrilang adres denk ik
en ikw eet nog niet of ik dat wel wil doen :D:D

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 28 augustus 2002 @ 14:13:
ik kan je er wel 1 geven, maar dan krijg je wel een irrilang adres denk ik
en ikw eet nog niet of ik dat wel wil doen :D:D
Wat is de reden om dat niet te doen? :?

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 15:15:
[...]

Wat is de reden om dat niet te doen? :?
dat @xxx.triloxigen.nl niet gebruikt gaat worden voor duistere zaken :)

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Ik kan je d'r ook wel een geven, moet je maar even een mail sturen over meer info okej?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij tmfweb krijg je ook de beschikking over alle @123.tmfweb.nl aliassen, om het voorbeeld met 123 van carlmeijer maar even over te nemen. Bij Tiscali krijg je 123@tiscali.nl, en daarnaast kun je aliassen aanmaken, bijvoorbeeld 321@tiscalimail.nl en 231@tiscalimail.nl. Het mailadres in mijn profiel is bijvoorbeeld zo'n alias. Voordeel is dat je een alias kunt afsluiten of blokkeren als je hem niet meer wilt gebruiken, bij tmfweb blijft alles binnenkomen wat gericht is aan @123.tmfweb.nl.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
haas schreef op 30 augustus 2002 @ 00:55:
Bij tmfweb krijg je ook de beschikking over alle @123.tmfweb.nl aliassen, om het voorbeeld met 123 van carlmeijer maar even over te nemen. Bij Tiscali krijg je 123@tiscali.nl, en daarnaast kun je aliassen aanmaken, bijvoorbeeld 321@tiscalimail.nl en 231@tiscalimail.nl. Het mailadres in mijn profiel is bijvoorbeeld zo'n alias. Voordeel is dat je een alias kunt afsluiten of blokkeren als je hem niet meer wilt gebruiken, bij tmfweb blijft alles binnenkomen wat gericht is aan @123.tmfweb.nl.
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
Bij Tiscali kan je inderdaad aliassen aan maken, maar dat gaat alleen bij een betaalt abbo, en dan kun je er 4 aanmaken, plus vier sub accounts. Bij de gratis abbos krijg je alleen 123@tiscali.nl.
En bij tmf/myweb krijg je gewoon een subdomein, duzz als je iets stuurt van, ikvindjemaareennaarrotjong@123.tmfweb.nl, komt et ook aan :)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:20

Barca

In Search Of Sunrise

Kijk ook eens bij wanadoo, volgens mij kan het daar ook.

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Lycos.nl, kun je een aantal aliassen aanmaken, pop3 support en 15 MB mailbox!

Daarnaast ook geen vervelende deactivering van je box als je hem niet frequent genoeg gebruikt zoals bij Hotmail het geval is, en geen beperkingen aan de grootte van bijlagen.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Pagina: 1