Wereldwijd packetloss probleem?

Pagina: 1
Acties:

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

Topicstarter
Het spel Utopia van swirve.com was heel slecht te bereiken. Daarom was ik gaan zoeken naar een oorzaak. Veel andere sites, vooral buitenlandse zijn gewoon erg slecht te bereiken hier. Veel langzamer als normaal. En op de forums van swirve staat dat het een wereldwijd probleem is.
Maar als ik op http://www.internettrafficreport.com/ kijk dan lijkt het net of heel internet down is ofzo. Iemand meer info?

Verwijderd

Op de frontpage stond er al iets over. Er zwerven wat Al-Quaeda pakketjes rond denk ik :P

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:52
Packett loss van 100%.... kolore, bouncing packets :P

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Hmm khad net ook weer vage problemen, en volgens die graffiek is het wereldwijde i-net erg brak sinds 08:30.

Betrouwbare site?

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2025
Hee, nog een Tomcat :)

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:15
ITR-site:
Q: Why does ITR sometimes show all zeros or strange numbers?

A: We are currently working on a complete re-write and overhaul of the ITR system to provide much more detailed and accurate information more quickly and reliably. During this transition phase, there may be rare occurrences when the data reported by ITR looks "strange" for an hour or so. Please bear with us during this transition, as we are certain that the new ITR (to be released sometime near the end of September) will be well worth the wait!
Pagina: 1