Toon posts:

Ik word aggresief!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word echt aggresief. Waarom zijn er bijna geen PC-boeren die ook daadwerkelijk hun hoofd niet in hun kont hebben zitten? :(

Ik heb eergisteren een offerte laten maken voor een ABIT KT-7 RAID en een ATi Radeon 64 MB VIVO .. en wat krijg ik ... een offerte voor een MSI 6309 VA5 PIII-mobo en een MSI 8808 TNT2 M64 32 Mb ..

Godver .. waar slaat dit op?

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:35

RvV

omdat ze denken dat ze je toch alles aan kunnen smeren?

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Offerte voor 1 PC. En er stonden ook 2 mobo'ss op! 1 PC ja .. sjeez. Beide fout trouwens.

Ook foute RAM, Kast, CD-ROM, Muis, en ga zo maar door.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Allemaal dozenschuivers die leuk adverteren met spotprijzen voor spullen die ze niet kunnen leveren.
"echter kunnen wij u wel aanbieden....."
Het zou verboden moeten worden, en nu heb ik het niet over autodrop.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HlpDsK: Ik word aggresief![/quote]je moet ook niet van die geweldadige films kijken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/goticonmatrix2.gif

;)

Join TeamBVD!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

He da's toevallig, ik heb ook een nieuwe computer in de bestelling, bij Eynstein gedaan , echt toppie :)

Krijg hem maandag :9

Kreeg vandaag een telefoontje van die meneer van Eynstein, hij vertelde me dat ik geen cd-rom speler hoefde te nemen, want als ik al die DVD speler neem hoeft dat niet, echt vet, daardoor is mijn systeem goedkoper geworden, da's service, niet gewoon zo veel mogelijk verkopen, mar als het er niet hoor, dan gewoon lekker de klantopbellen.

De reden waarom ik voor eynsteinheb gekozen, is dat ze het erg goed doen in de shop survey, ze staan bijna voor alles gemiddeld een 9 :D:D:D:D:D:D

Met smart wacht m'n hartje tot maandag :), dan ben ik iendelijk verlost van deze slome bak :r

:):):):):):):):):):):):):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 23:11 schreef FrankGuthrie het volgende:
He da's toevallig, ik heb ook een nieuwe computer in de bestelling, bij Eynstein gedaan , echt toppie :)

Krijg hem maandag :9

Kreeg vandaag een telefoontje van die meneer van Eynstein, hij vertelde me dat ik geen cd-rom speler hoefde te nemen, want als ik al die DVD speler neem hoeft dat niet, echt vet, daardoor is mijn systeem goedkoper geworden, da's service, niet gewoon zo veel mogelijk verkopen, mar als het er niet hoor, dan gewoon lekker de klantopbellen.

De reden waarom ik voor eynsteinheb gekozen, is dat ze het erg goed doen in de shop survey, ze staan bijna voor alles gemiddeld een 9 :D:D:D:D:D:D

Met smart wacht m'n hartje tot maandag :), dan ben ik iendelijk verlost van deze slome bak :r

:):):):):):):):):):):):):):):):)[/quote]Ik heb nog steeds geen bestelling gedaan ..

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 23:16 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb nog steeds geen bestelling gedaan ..[/quote]Maar wel binnenkort, toch?

denk dat jij er wel meer geld voor over hebt, ATI Raedon 64 MB, toemaar hoor.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Welke bank is het slachtoffer geworden? :P

Ben je gewoon in je zwarte pak(Matrix) naar binnen gelopen en heb alle kogels ontweken :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 00:03 schreef FrankGuthrie het volgende:
Welke bank is het slachtoffer geworden? :P

Ben je gewoon in je zwarte pak(Matrix) naar binnen gelopen en heb alle kogels ontweken :P[/quote]First Federal Union .. (ik lul maar wat)

Enne, binnekort ja .. maar dat roep ik al van voor de introductie van de .25 micron K7 (ja, toen heette hij officieel nog K7), dus dat zegt alweer genoeg.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 00:43 schreef HlpDsK het volgende:
First Federal Union .. (ik lul maar wat)

Enne, binnekort ja .. maar dat roep ik al van voor de introductie van de .25 micron K7 (ja, toen heette hij officieel nog K7), dus dat zegt alweer genoeg.[/quote]Nope ik lulde al 3 weken erover, en nu ben ik over gegaan tot actie, want deze comp trekt het echt niet :(

Kan om een of andered reden ook geen Sandra meer installeren, vaag :?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Frank, kan je aub je plaatje veranderen, die draak staat zo insane dom. tja ik heb nog nix idd. maar die draak geeft elke keer het beeld dat je nergens een fuck van af weet.
en dat valt best wel een beetje mee.
maar sony is echt geen iiyama.

Goed zit je maar te stangen, maar maak er iets cools van, leuks, of echt grappigs, deze draak staat tja wat vreemd. bij een ondertitel als who the hell am i, kan je zo veel beters verzinnen. vraagteken, dat in de fik staat is een van de mogenlijkheden. etc etc. tja zou iedereen kunnen aanspreken maar die draak valt wel erg op, dat in combinatie met voor een achternaam. Argh, neen dat valt ietwat op.

Slechts een suggestie. niet gelijk denken dat ik je afkraak, das niet de bedoeling.

trouwens, eynstein is idd een wereldse winkel. dat andere niet kunnen leveren en verkeerde zooi opgeven in een offerte is schandalig. Geeft wel aan met wat voor low quality shop je te maken hebt. tenzij ze zich netjes corrigeren, maar dat denk ik niet. Veel succes.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

welke draak?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 10:22 schreef Besnax het volgende:
Frank, kan je aub je plaatje veranderen, die draak staat zo insane dom. tja ik heb nog nix idd. maar die draak geeft elke keer het beeld dat je nergens een fuck van af weet.
en dat valt best wel een beetje mee.
maar sony is echt geen iiyama.

Goed zit je maar te stangen, maar maak er iets cools van, leuks, of echt grappigs, deze draak staat tja wat vreemd. bij een ondertitel als who the hell am i, kan je zo veel beters verzinnen. vraagteken, dat in de fik staat is een van de mogenlijkheden. etc etc. tja zou iedereen kunnen aanspreken maar die draak valt wel erg op, dat in combinatie met voor een achternaam. Argh, neen dat valt ietwat op.

Slechts een suggestie. niet gelijk denken dat ik je afkraak, das niet de bedoeling.

trouwens, eynstein is idd een wereldse winkel. dat andere niet kunnen leveren en verkeerde zooi opgeven in een offerte is schandalig. Geeft wel aan met wat voor low quality shop je te maken hebt. tenzij ze zich netjes corrigeren, maar dat denk ik niet. Veel succes.[/quote]:?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 15:20

Milmoor

Footsteps and pictures.

De Ati's driversupport voor AMD processoren is nog niet ideaal, zie: www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/video/ati_radeon64_ddr/
Toch zou ik zo'n combo ook best willen... snik.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

En kap een met dat Quoten. Jesus man, je quote die HELE post. en zet er een icoontje onder. tsk.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 14:33 schreef Joost E. Boere het volgende:
De Ati's driversupport voor AMD processoren is nog niet ideaal, zie: www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/video/ati_radeon64_ddr/
Toch zou ik zo'n combo ook best willen... snik.[/quote]Ja, ik weet het. Ik ga dan ook wel de Special Drivers gebruiken en Win98 .. hopen dat dat helpt.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 19:20 schreef Besnax het volgende:
En kap een met dat Quoten. Jesus man, je quote die HELE post. en zet er een icoontje onder. tsk.[/quote]Dat komt omdat je hele post vaag is!!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1