Ik hoor steeds vaker het zeer vervelende nieuws dat dit nieuwe tyfuskabinet (want als het waar is wat ik hoor, dat is het echt een tyfuskabinet) het pc-prive project af gaat schaffen. Net als het spaarloon. Weet iemand hier iets meer over te vertellen?
Verwijderd
nou begint nederland misschien te zie dat het een goed idee was lpf te stemmen!!!????@#$$#$%%
Dit is nog helemaal niet besloten en/of bekend. Echter het ligt in de lijn van verwachtingen omdat deze belaastinggunstige maatregel veel geld kost en er nu eenmaal bezuinigd moet worden. Deze maatregel afschaffen levert veel op zonder dat het direct ingrijp op de koopkracht van mensen.
Echter op dit moment is dat besluit nog niet genomen.
Echter op dit moment is dat besluit nog niet genomen.
offtopic:
Dit soort plannen komen eerder uit de koker van de VVD dan vanuit de LPF. Je kunt het de LPF verwijten dat ze een centrum-rechts kabinet mogelijk gemaakt hebben, de rest hebben ze zo weinig gepresteerd (behalve het roepen van onuitvoerbare plannetjes) dat je ze ook niets kunt verwijten
Dit soort plannen komen eerder uit de koker van de VVD dan vanuit de LPF. Je kunt het de LPF verwijten dat ze een centrum-rechts kabinet mogelijk gemaakt hebben, de rest hebben ze zo weinig gepresteerd (behalve het roepen van onuitvoerbare plannetjes) dat je ze ook niets kunt verwijten
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Inderdaad ja, nu krijgen al die kortzichtige domme lui die op hen gestemd hebben het om hun oren, dat is dan nog wel een voordeel ja.
Verwijderd
ik heb gelukkig net gebruik gemaakt van de PC-prive regeling. Nou maar hopen dat het over 3 jaar weer kan. Het scheelt toch een hele hoop geld.
Ik ben van plan volgend jaar in januari 24 dagen in te leveren en om daarvoor dan een beest van een pc te kopen. Als dit door dit al die domme mensen die op deze partijen gestemd hebben, niet door gaat, word ik heel erg boos. Als er hier trouwens nog mensen zijn die er anders over denken en vinden dat afschaffing van dit project een goede zaak is, dan nodig ik die uit om even bij mij in Rotterdam langs te komen om een paar flinke klappen en trappen in ontvangst te nemen (geen grapje)
Ik hoor graag....
Ik hoor graag....
Verwijderd
24 dagen inleveren?? da's wel erg veel (of je krijgt bijna nix per dag)
Ik mocht er max. 5 inleveren a 150 euro per dag.
Ik mocht er max. 5 inleveren a 150 euro per dag.
Met dit soort reacties wordt het eerder een [HK] topic dan een [OH] topic.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 13:42:
Als er hier trouwens nog mensen zijn die er anders over denken en vinden dat afschaffing van dit project een goede zaak is, dan nodig ik die uit om even bij mij in Rotterdam langs te komen om een paar flinke klappen en trappen in ontvangst te nemen (geen grapje)
Ik hoor graag....
Echter je moet het in het totaal perspectief zien. Ik zie de regeling liever blijven bestaan, maar als dat betekend dat er dan (nog meer) op de gezondhiedszorg bezuinigd moet worden, dan schaf deze regeling maar af. Als je alleen naar het ikke, ikke, ikke, belang kijkt, ben je dezelfde klasse als de door jouw bestempelde "domme lpf stemmers".
Probeer anders dit jaar nog of je die PC kunt kopen. Je hebt dan alleen een vakantiedagenschuld voor het volgend jaar.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()