Toon posts:

zoom functie met sis730s?? (ASUS L2400D en Win98)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een ASUS L2400D notebook met een SIS 730S integrated video processor met een (als het goed is) SIS 301 bridge naar mijn video uitgang.
Nu kan ik deze laptop dus op mijn tv aansluiten, lekker een divx filmpje kijken. Alleen is het beeld te klein om lekker te kunnen kijken, en nu schijn je (het staat in de omschrijving van de driver) het beeld zoomen. Maar ik kan deze functie niet vinden!

Weet iemand of ik iets fout doe? (Misschien kijk ik op de verkeerde plaats: display properties -> advanced.) Of kan het gewoon domweg niet met de Win98 die ik er op heb staan? Of is er iets anders?

Help!?! :?

Verwijderd

Topicstarter
Is er werkelijk niemand die hier iets van af weet?
Waar is eventueel elders het antwoord te vinden (ASUS en SIS lijken niet echt te reageren)?

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Heb je alle bijbehorende utilities geinstalleerd? Onze tweede PC heeft ook integrated SiS 730 video. Daar zit een redelijk uitgebreid programma'tje bij. Ik zal zo even kijken hoe het precies zit.

Dato DUO synth voor twee

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik hebhier hetzelfde probleem met de 630, ook een asus lappie...
het is heel irritant dus als iemand een oplossing eet...

ik heb hier alle goodies en progjes geinstalleerd maar ze blijven grijs in het sis tabblad..
(630 en 730 zijn trouwens dezelfde drivers)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij zijn de nodige functies niet eens te zien!
(Als je de laptop op de tv aansluit, dan komt er wel een tab bij, maar nog steeds geen zoom.)

Ook ik heb alles wat ik kon vinden geïntalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net win2k geinstalleerd. Nu zie ik een heel andere 'display properties', met een 'utility manager'. Hier is 'tv output' en 'tv center screen' grijs, en doen dus niets.
Na het aansluiten van een televisie (met de desktop daar dus op) verandert daar niets aan.

Er zijn meer mensen met het probleem, maar is er ook iemand met een oplossing?
Is er iemand bij wie het uberhaupt wel werkt?!?!
(Is winXP een oplossing?)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

TVTool :?

Verwijderd

Topicstarter
Slim(?)

TVTool werkt helaas alleen met GeForce kaarten. (Ik heb het geprobeerd en het werkte niet.)

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik heb dus precies hetzelfde als jou grifti.. het is nogal irritant..

tvtool hebi k ook geprobeerd maar dat werkt idd niet voor sis gebeuren..
misschien moet je in het register frotten om die settings op 'groen' tekrijgen, ik weet niet...

geen zin om alles handmatig door te spitten eik...
Pagina: 1