Toon posts:

Asus A7v333 Raid en 1900+ ,welke koeler is te adviseren?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

allereerst: ben een complete noob op het gebied van hardware, dus graag enig advies van de wat meer ervaren mensen op dit gebied.

bedankt.

Verwijderd

Ja dat ligt er hellemaal aan wat je wilt gaan doen als je niet van herrie houd koop dan iig geen spire ik heb ook zo'n cooler en het is niet prettig met de kast open :(

je kan gewoon voor een standaard cooler gaan wat ze bij de winkel leveren

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) Je zit hier verkeerd, dit hoort in Die-Hard Overclocking & Cooling
2) Je zult vast wel de FAQ aldaar gelezen hebben, hieronder een quote:
De beste koeler

Dat ligt er maar net aan waar je je koeler voor wilt gebruiken. Wil je gewoon een stabiel werkstationnetje waarmee je games e.d. speelt en je bent niet van plan te gaan overclocken, volstaat een standaard koeler van bijvoorbeeld CoolerMaster (voor AMD CPUs).
Wil je echter wél gaan overclocken (anders zou je hier niet komen) kan ik je er wel een paar aanraden.
Allereerst voor de PIII. Voor deze processor zijn er verscheidene goede koelers. De enige echte koelers die eruit springt zijn toch wel de Alpha/Delta combos. Ditzelfde geldt eigenlijk ook wel een beetje voor de AMDs. Ook hier zijn de Alphas enig in hun soort.
Uitzondering hierop zijn koelers bestaande uit een koperen heatsink en een krachtige fan er op.

Omdat men steeds nieuwe en betere koelers ontwikkelt en het haast onmogelijk bij te houden is stel ik voor om op Tweakers.net te zoeken in het nieuws op bijvoorbeeld cooler roundup of gewoon cooler of koeler. Daar zal op zich genoeg te vinden moeten zijn. Ook de search op dit forum kan uitkomst bieden.
:)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 28 augustus 2002 @ 12:48:
1) Je zit hier verkeerd, dit hoort in Die-Hard Overclocking & Cooling
2) Je zult vast wel de FAQ aldaar gelezen hebben, hieronder een quote:
[...]

:)
excuses, niet gezien, ben niet alleen op hardware gebied een noob, ook op dit forum. |:(

tnx for the tip tho

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 12:52:
[...]

excuses, niet gezien, ben niet alleen op hardware gebied een noob, ook op dit forum. |:(

tnx for the tip tho
Maak je niet druk met n00b etc

zo ben ik ook begonnen :P

een tip probeer eerst te zoeken en de faq te lezen

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, de faq is al gequote, dus ik denk dat je inmiddels genoeg informatie hebt om het een en ander uit te gaan zoeken :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.